LONDON - Sociolozi Ogi Ogas i Sai Gaddam proučili su milijardu klikova na Googleu, vezanih uz seksualne sadržaje, i objavili knjigu “Milijarda zločestih misli” u kojoj su klasificirali želje muškaraca. Prema njihovu istraživanju, mršavice poput Twiggy definitivno su ispale iz mode i muškarci današnjice preferiraju punije žene.
Mladeži u dvadesetim godinama sve više klikaju na žene u 40-im, 50-im i 60-im godinama života.
Prije deset godina navijačice su bile apsolutni hit, a sada su ih prestigli transseksualci koji su posljednjih godina najpopularniji među muškom populacijom. Nevjerojatan je i porast broja obožavatelja ženskih stopala, pa su stranice s fetišima štikli i najlonki među najposježenijima na internetu.
Istraživanje dvojice sociologa o seksualnom ponašanju najopsežnije je od istraživanja američkog biologa Alfreda Kinseyja koji je 50-ih godina prošlog stolježa proveo istraživanje nad 18.000 muškaraca i žena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....