Outlet trgovine trebale bi biti mjesto gdje kupci mogu dobiti dizajnerske odjevne predmete po pristupačnijim cijenama, no stvari nisu uvijek onakve kakvima se čine.
LifeHacker prenosi objašnjenje Voxa o tome kako kupce modni brendovi često varaju i na kakve stvari treba obratiti pozornost prilikom kupovanja u outlet trgovinama.
U videu koji je Vox objavio na svojem YouTube kanalu, novinarka portala Racked Chavie Liever pojašnjava neke krive pretpostavke o modernim outlet trgovinama.
Kupci možda misle da dobivaju popuste na brendiranu odjeću koja je vraćena ili nije mogla biti prodana prošle sezone, no to vjerojatno nije slučaj. Lieber sugerira da je većina stvari koje možete naći u outlet trgovinama vjerojatno izradila treća strana, a ne sam brend. To većinom znači da je odjeća napravljena žurnije, a da su komadi napravljen od jeftinijih materijala, dugmadi i s manje šavova.
Čak štoviše, procjenjuje se da je otprilike 85 posto odjeće u outlet trgovinama napravljeno posebno za njih. Tako markica na kojoj priše da se proizvod prvotno prodavao po određenoj cijeni navodi kupca na krivi zaključak. Vjerojatnije je da je dizajn proizvela treća strana i da ga je proizvela na način da se prodaje za manje novaca odnosno jeftinije.
Otkrivene informacije ne znače da biste trebali prestati kupovati u outlet dućanima, međutim, svakako trebate prije kupovine istražiti što točno kupujete i kakvu ponudu dobivate.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....