SKUPO, A NIČIJE

LJUDI PLAĆAJU BASNOSLOVNE SUME ZA BRENDIRANE PROIZVODE Ovaj dizajnerski trojac u Londonu mijenja povijest. Oni će sve naopako

 

Dva Estonca i jedan Nijemac osnovali su tvrtku u Londonu s neobičnim ciljem: proizvode luksuzne poslovne torbe, ali bez ikakvih imena, loga ili bilo kakvih oznaka koje bi upućivale na to čiji je to dizajn.

Ovaj trio, dizajner Oliver Ruuger, istraživač održivosti Markus Vihma i zanatlija iz četvrte generacije zanatlijske obitelji Volker Koch, odlučili su napraviti nešto posve drugačije i dosad nepoznato u svijetu mode.

U svijetu modnog diktata, jedna od najbitnijih stvari je slijediti najnovije trendove, koji će onda osugurati da netko bude prepoznatljiv baš po brandu i trendu koji je taj brand postavio. I zato modne kompanije čine sve što mogu da brendiraju svoje proizvode. Osnivači silent goodsa kažu da žele pokrenuti nešto upravo suprotno, isporučivati visokokvalitetne proizvode oslobođene distrakcije koje proivode brandovi. Dizajnerski teret je nepotreban, smatraju oni, te namjeravaju preskočiti tako utaban, tradicionalni put do kupca.

'Industrija te tjera da funkcioniraš na točno određen način, tako sistem jednostavno funkcionira. U Silent goodsu želimo kreirati proizvod točno onako kako mislimo da treba, bez ikakvih utjecaja izvana. I to baš zato jer sam prošao, i došao, iz te industrije i tog sistema', kaže Ruuger. Ruuger je od 2011. vodio svoj modni studio NAMESAKE. Sada njih troje želi stvarati proizvode kao ljudi, a ne kao kompanija ili brand.

Njihov proizvod nema logo, niti je brendiran - upravo time žele poružiti da je bitna kvaliteta, a ne 'kuća'. Istinska vrijednost treba biti bazirana na tome KAKO se nešto proizvodi, a ne TKO to proizvodi. Oni žele proizvesti najbolju torbu - koja će trajati cijeli život. 'U industriji se najčešće priča o izgradnji brenda, a ne o proizvodnji proizvoda. Ali, kao kupac, ja ne želim brand, ja želim proizvod, objašnjava Ruuger njihov koncept.

Njihova kompanija ima još jedan cilj, u svakom aspektu slijediti koncept održivosti. Ovo uključuje i materijale, samo najbolji prirodni materijali će činiti njihove torbe.

Svoje proizvode prodavat će direktno kupcima, a najviše se oslanjaju na tzv. gerila marketing, ili usmeno predanje. Tako će im ostati više kapitala za ulaganje u proizvod. 'U konačnici, i cijena naših proizvoda će biti znatno niža od sličnih brendiranih, jer ćemo izbjeći toliko nepotrebnih koraka u procesu', zaključuje Ruugers.

Zasad, orijentirali su se na proivodnju luksuznih kožnih poslovnih torbi, no ne isključuiju niti mogućnost da počnu upotrebljavati neke druge materijale, sve dok udovoljavaju uvjetima kvalitete. A oni su ih postavili visoko.

'Svijet se mijenja, i ritam života se mijenja. Došlo je vrijeme za nove stvari. priče se ne zaustavlja na proizvodu, važan je cijeli proces'.

Hoće li uspjeti, ili su preradikalni i ispred svog vremena, pokazat će kupci.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 04:25