Šest etabliranih domaćih dizajnera i tvornice tekstilne, kožarske, obućarske industrije i industrije satova, kreću u zajednički projekt poznat kao Fashion.hr industrija. Rezultat njihove suradnje bit će pokazan od 11. do 13. ožujka na Zagrebačkom velesajmu u paviljonu 5. u sklopu nacionalnog sajma mode Fashion.hr industrija, a sve ćemo kolekcije moći vidjeti i u službenom programu Dove fashion.hr-a.
Osvajanje tržišta
Klarić, Sever, Ricov, Zigman, Mrvoš i Galaš krenut će tada u osvajanje masovnog tržišta. Oni su već počeli raditi u tvornicama, a prve rezultate fuzije kreativnosti i masovne proizvodnje s nestrpljenjem očekujemo. Robert Sever radi za San Peter, Igor Galaš za Arenu Pula, Ana Maria Ricov za Bambi, Juraj Zigman za Bambi i Marli, a Ivica Klarić i Zoran Mrvoš za RIO Rijeka.
- Projekt koji se intenzivno pripremao zadnjih godinu dana možda će biti poticaj ostalim industrijama i dizajnerima da se počnu sami javljati, a radeći na njemu, nismo imali iluzija o brzom uspjehu, kao ni napadanju globalnih divova. Naš cilj je stvoriti dodanu vrijednost domaćih modnih brendova kroz kvalitetan dizajn i vrhunsku izradu, a to bi trebalo rezultirati osvajanjem novih kupaca, odnosno širenjem tržišta - kaže Vinko Filipić, direktor Fashion.hr koncepta.
Podrška HGK
- Naše tvornice imaju sve potrebne ljudske i tehničke resurse, a isti faktori kronično nedostaju talentiranim dizajnerima. Na ovaj će način slavna hrvatska modna šestorka dati novi zamah domaćim tekstilcima i zajedničkom sinergijom krenuti u punokrvnu pręt-a-porter revoluciju, a nadamo se da će nas osim HGK i Grada Zagreba podržati i ostale institucije poput Ministarstva gospodarstva i Obrtničke komore - dodao je Filipić.
Cijeli projekt ima punu podršku i Hrvatske gospodarske komore.
- Tvrtke su znatno smanjile proizvodnju za ovu godinu, pa ovaj projekt dolazi u pravo vrijeme. Do 2000. godine vanjskotrgovinska razmjena u Hrvatskoj bila je jača na izvoznoj strani, pa nam je cilj okupiti još više proizvođača i educirati mlade o radu s velikim kompanijama. Kod nas postoje tvrtke koje rade proizvode koji su prepoznatljivi za brend, ali Europa želi da on bude i inovativan - naglašava Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....