Nakon što vam je Fashion.hr barem malčice predočio kako izgleda sjedište H&M-a u Stockholmu i kako izgleda jedan radni dan kod njih, sad vam donosi tri mini intervjua s damama koje zbilja znaju sve bitno vezano uz ovaj svjetski poznati brend.
S obzirom da je u H&M-u zaposleno osamdeset posto žena, nije iznenađenje da su glavne snage upravo - žene! Pernilla Halldin, Ann Sophie Johannson i Catarina Midby otkrile su samo za F ashon.hr Style Community brojne zanimljivosti vezane uz H&M!
Koja je filozofija H&M-a?
Želimo biti dostupni svima i zato naša roba nije skupa, cijene su prihvatljive, a odjeća i modni dodaci itekako kvalitetni. To je nit vodilja ovog brenda koja se pokazala itekako uspješnom kroz dugi niz godina. Pogledajte recimo konkurenciju, imate one koji imaju bolju kvalitetu robe pa skladno tome i više cijene, ili one sa lošom kvalitetom pa time i niže cijene. H&M ne želi i nije takav, mi nudimo kvalitetu po zbilja pristupačnim cijenama.
Zašto ste se tek u 2011. odlučili za otvaranje dućana u Hrvatskoj?
Jednostavno, poklopilo se više faktora na koje gledamo kad otvaramo dućan u novoj državi. Hrvatska će postati četrdeseto tržište na koje se širimo. U 2011. planiramo otvoriti 250 trgovina diljem svijeta, od kojih su neke naravno i u Hrvatskoj.
Članak u cijelosti pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....