Grafika je nešto o čemu se uvijek raspravlja kada se spominju računalne igre, a isto tako će mišljenja uvijek biti podijeljena. Jednima grafika čini igru, dok će drugi radije zaigrati igru s boljom pričom i gameplayom unatoč lošijoj grafici.
U ovu raspravu se uključio i Crytek, odnosno njegov direktor Cevat Yerli koji je za x360magazine.com izjavio kako po njemu grafika čini čak 60% igre.
“Ljudi kažu kako grafika nije važna”, napominje Yerli, “ali zaigrajte Crysis i recite mi da je to tako. Oduvijek je bilo važno da je gameplay pokretan dobrom grafikom.”
“U Crysisu 3 je važna trava i vegetacija, način na koji fizika pokreće travu koja se njiše na vjetru. Samo po načinu kretanja travki možete znati kada vam se AI neprijatelj približava”, dodao je.
“Grafika, bilo da se radi o osvjetljenju ili sjenama, vas stavlja u drugačiji emocionalni kontekst i utječe na to koliko ćete se uživjeti u igru. A to je jedini efektivan način da se uklopite u svijet igre.”
“Što je bolja grafika, bolja je i fizika, bolji je dizajn zvuka, bolje su tehničke stvari što, upareno sa grafičkim izgledom, čini 60% igre.”
Zadnji u serijalu je izašao Crysis 3 koji svakako izgleda odlično, no uvijek ostaje pitanje koliko vama grafika znači u igranju jedne igre.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....