Crytek kaže da je postalo teško zadiviti ljude grafikom novih igara

Crytek je odavno poznat po grafički impresivnim igrama. Za to je zaslužan njihov CryEngine koji je igrače ostavljao bez riječi i godinama nakon izlaska prvih igara rađenih na CryEngineu. Tako je to barem bilo sa prvim Crysisom i Far Cryom koji su prilikom izlaska bili svakako ispred svog vremena. No čini se da je igrače sve teže zadiviti odličnom grafikom.

“Za razliku od vremena kada je izašao originalni Crysis, mi kao industrija smo dosegli takav nivo kvalitete da postaje sve teže zadiviti ljude”, rekao je Nicolas Schulz za DSOGaming. “Unatoč tome, još uvijek je dovoljno prostora za istraživanje, a mi ćemo sigurno nastaviti s pomicanjem granica koliko god je to moguće”, dodao je.

Schulz je također govorio o limitiranosti high-end PC grafičkih procesora i konzola nove generacije. Na PC-u, kaže Schulz, još uvijek nije moguće postići 60 fps-a pri 4K rezoluciji (što je četiri puta više piksela za obradu nego na 1080p rezoluciji).

“Ovo vrlo brzo zasiti dostupan bandwidth. Konzole su očito iza high-spec GPU-a u smislu čiste konjske snage, no s pozitivne strane, dijele istu modernu arhitekturu koja omogućava iskorištavanje raznih optimizacijskih tehnika”, rekao je.

Cijela ova priča je dakako dobila poseban značaj sada kada se sprema izlazak igre Ryse: Son of Rome za PC koji će rijetko tko moći zaigrati pri maksimalnim detaljima i 4K rezoluciji. No, vrijedi probati pa pogledajte sistemske zahtjeve, a to će biti moguće učiniti od 10. listopada.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 07:56