SVIJET GEJMERA

‘Animal Well‘ mehanički je dotjerana akcijska avantura koja igrača potiče da razmišlja kreativno

”Animal Well” prilično je mračna igra, a boje koje razbijaju taj mrak naginju neonskima

 Shared Memory/Bigmode
Igrači nešto slabijih refleksa mogli bi se u ‘Animal Wellu‘ malo mučiti, no brzo će ući u formu

Tajanstvena retro dvodimenzionalna akcijska avantura “Animal Well” (hrv. bunar za životinje) studija za razvoj videoigara Shared Memory savršen je protuotrov za razvikane i šablonske naslove koji glođu industriju igara. Iza nje stoje iskusni dizajner i programer Billy Basso te poslovnjak i veliki advokat nezavisnih videoigara Dan Adelman, a objavio ju je Bigmode, izdavačka kuća koju su 2022. pokrenuli poznati 33-godišnji YouTuber Jason “videogamedunkey” Gastrow i njegova supruga Leah Gastrow. “Bunar” je Bassov autorski debi te prva igra koju je izdao Bigmode.

Igrač u njoj kontrolira grudu te mora istražiti začudan labirint prepun različitih životinja – od kolibrića preko ježeva do iguana. Neke od njih su bezopasne, a neke opasne po život. Dok su, primjerice, kljunovi čaplji koje se nalaze u plitkim jezerima za grudu smrtonosni, miševi su bezopasni, a ponekad mogu biti i od pomoći. Igrač će u labirintu pronaći i određene predmete koji će mu omogućiti da savlada neprijatelje i vizualne zagonetke. Petardama će tjerati utvare, a s pomoću Slinkyja otvarati vrata.

“Bunar” igraču ništa od spomenutog ne kaže, nego ga pusti da to sam otkrije. Ako su sustavi na kojima se igra temelji razumljivi i nedvosmisleni, a u Bassovoj igri definitivno jesu, domišljati će ih igrači prokljuviti bez većih problema. S druge strane, manje snalažljivi će se moći osloniti na ništa manje legitimnu metodu pokušaja i pogreške. Najvažnije, “Bunar” igrača potiče da razmišlja kreativno. Nakon što sam pronašao spravu za pravljenje mjehurića, isprva sam mislio da se oni mogu ispaljivati samo lijevo i desno. Međutim, nakon malo eksperimentiranja, doznao sam da ih gruda, kad je u zraku i pada, može ispaliti i ispod igrača te si tako usporiti poniranje.

Igra je mehanički dotjerana i kontrole su joj vrlo precizne. Igrači nešto slabijih refleksa mogli bi se malo mučiti, no brzo će ući u formu. “Bunarov” vizualni identitet vrlo je maštovit, a atmosfera sablasna. Igra je prilično mračna, a boje koje razbijaju taj mrak naginju neonskima. Iako su životinje i prostori u kojima se nalaze inspirirani zemaljskima, “Bunar” ima jednu blagu fantastičnu notu, a osjeti se i utjecaj horora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. rujan 2024 19:54