LICE BEZ FILTERA

FOTO: SKANDALOZAN TAJMING ZA REKLAMU PROTIV BORA Nakon što je cijeli svijet vidio izborano lice Diane Keaton...

Nakon govora Diane Keaton na 71. dodjeli 'Zlatnih globusa' koji je gledalo gotovo 21 milijun gledatelja u izravnom prijenosu, kozmetički div L'Oreal se našao pod paljbom gnjevnih potrošača.

Iako je Diane na pozornici izgledala fantastično, na njenom licu koje nije izbotoksirao kao u mnogih u Hollywoodu, dalo se vidjeti da ima 68 godina. I ne bi bilo baš nikakvog problema da se glumica samo par trenutaka kasnije nije pojavila u L'Orealovoj reklami potpuno bez bora, potpuno glatke kože.

Gnjev gledatelja, koji su odmah primijetili znatnu razliku, se prelio putem društvenih mreža, Twitter je brujao o skandaloznoj prevari.

Gregg Giannillo je napisao: 'Najgori tajming za reklamu ikad. Diane Keaton sva naborana na Zlatnom globusu, a potpm mlada i ispeglana u L'Orealovoj reklami za serum protiv bora'.

Druga gledateljica je primijetila: ' Nakon što sam vidjela reklamu s Diane Keaton uvjerila sam se da na Zlatnim globusima ne koriste filter na kameri'.

'Wow, L'Oreal. Odličan tajming. Pretpostavljam da je Diane Keaton prestala koristiti vaš proizvod', tvitala je Lauren Bolger.

POGLEDAJTE NASTUP DIANE KEATON NA DODJELI 'ZLATNIH GLOBUSA' I REKLAMU ZA L'OREAL I UVJERITE SE SAMI U KOLIČINU NAKNADNE INTERVENCIJE

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. rujan 2024 09:23