Nakon kampanje koja je opravdala sva očekivanja te izazvala ovacije među ljubiteljima modnog potpisa Diane Viljevac, na redu je i lookbook s prikazom kompletne kolekcije.
U novoj kolekciji koju kroz lookbook donosimo u cijelosti, Diana Viljevac zadržala je dozu romantike, ali se poigrala formama i materijalima po prvi puta. Na bezvremenske, klasične krojeve dodavala se 3D laserski rezana i bojana čipka, a osim toga, na mnogo haljina detalji i aplikacijeručno su rezane i šivane.
„U kampanji su svi mogli vidjeti da smo se u novoj kolekciji poigrali s formama pa su i komadi vizualno oku zanimljiviji. Dok smo kroz kampanju predstavili samo 4 komada, sada kroz lookbook sve dame mogu vidjeti raskoš naše kolekcije i kako svaki komad laska ženskom tijelu. Elegancija i romantika i dalje su prisutne kao i uvijek do sada." izjavila je dizajnerica Diana Viljevac.
I ova kolekcija obogaćena je torbama za koje već postoji lista čekanja, a dizajnerica ponosno ističe da je prva edicija torbi već rasprodana u samo par dana od izlaska kampanje. Ono što je bitno napomenuti je i multifunkcionalnost torbi, stoga se na velikim torbama lanac može maknuti pa dame odmah dobiju pravu ručnu torbu. Novost su i kaputi koji se mogu pronaći u 4 različite verzije i dvije boje.
„Drago nam je da smo predstavili model torbi koji je vječan i koji će kroz par sezona zbilja postati naš zaštitni znak. Ne želimo eksperimentirati i gubiti nit vodilju koja nas obilježava, a vidimo da se klijenticama itekako ovaj model torbi dopada." izjavila je Diana Viljevac.
Kolekcija je i ovog puta obogaćena modnim dodacima da olakšamo damama složiti svaki stajling pa se u showroomu na adresi Šenoina 11 svaka dama može osjećati "kompletirano" i "zaokruženo" bez da satima šeta gradom i traži što obući i s čime kombinirati.
I ovog puta je kolekcija prilagođena svim dobnim skupinama kako bi svaka dama pronašla nešto za sebe. Materijali koji su korišteni su vuna, čipka, skuba, žoržet, kadi i viskoza, a boje su nježne i nosive.
Pogledajte fotogaleriju:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....