ZAGREB - Željko Kerum oduvijek je silno želio posjedovati skupe automobile i jahte. No za prvi se automobil početkom 80-ih teško namučio radeći za splitsku građevinsku tvrtku Melioracija. Od 1982. do sredine 1983. vozio je bager na gradilištima vojnih baza u Iraku. U svibnju 1983., sa 23 godine, vratio se u Split s ušteđenih 60 tisuća njemačkih maraka.
- Kerum je odmah kupio svoj prvi automobil: Golf dizel za 18 tisuća njemačkih maraka. I to nije bio onaj domaći Golf, koji se sklapao u Tvornici automobila Sarajevo (TAS), već originalni njemački - objašnjava Kerumov prijatelj i nastavlja: - Desetak godina kasnije, 1992., kad je u Splitu imao pet trgovina, već je vozio crveni Mercedes SL kabriolet.
Kerum najviše voli kabriolete i džipove, a prije su mu posebno dragi bili Mercedesi. Imao je sve najskuplje klase Mercedesa, CL sa 400 KS, više modela SL-a, pa sve do najskupljeg, 700 tisuća eura vrijednog ‘Mercedes Maybacha’ od 6,5 metara duljine, koji je kupio 2003. Kerum je 2004. i 2005. vozio i Hummer s američkom registracijom, koji je vratio proizvođaču u SAD, a zbog stranih tablica i izbjegavanja carine kažnjen je sa 730.000 kuna, otkriva Kerumov prijatelj, te podsjeća kako je Kerum tim Hummerom 2005. u ACI Marini u Splitu udario u parkiranu Hyundai Lantru, a krajem iste godine naletio je na skuter i teško ozlijedio vozača Antu Milina.
Za Fani samo najbolje
- Dok je bio u ljubavnoj vezi s Fani kupio joj je Mercedes ML i BMW kabriolet, kakav je svojedobno kupio i zagrebačkoj poduzetnici s kojom je prije bio u vezi - potanko objašnjava Kerumov poznanik koji se prisjeća i kako je Fani povremeno znala voziti Kerumov Mercedes E klase.
Slučaj Ferrari
- Stalno vozim sto kilometara na sat. Ali uz takvu brzinu mora se voziti oprezno i u najboljem automobilu - kazao je svojedobno Kerum.
Željko Kerum danas najčešće vozi BMW 7, iako ima i Mercedes S 500 vrijedan 150.000 eura, te crveni Ferrari 599 GTB Fiorano, vrijedan više od 2,5 milijuna kuna, koji glasi na šibenskog poduzetnika Josipa Stojanovića, vlasnika trgovačkog lanca Jolly JBS. To je čuveni Ferrari iz gradonačelnikove izjave sa sjednice Gradskog vijeća iz veljače 2010. na kojoj se raspravljalo o lošim splitskim cestama, kad je rekao: “A znate kako je meni? U mene Ferrari centimetar od poda”.
Prije toga crvenoga, Kerum je imao plavi Ferrari Spider 430, vrijedan 220 tisuća eura, kojeg je kupio na braniteljsku povlasticu nećaka Jakova Keruma. Taj automobil darovao je sinu Jošku, a u travnju 2010. razbio ga je drugi nećak Josip zabivši se sa 150 kilometara na sat u zaštitnu ogradu. I sestra Josipa Keruma, 27-godišnja Željka Kerum, u studenom 2010., nedaleko od Šestanovca kod Omiša izletjela je s ceste i razbila tri godine stari Passat u vlasništvu leasing kuće. Šteta je procijenjena na 60 tisuća kuna.
Ljubav prema brzim automobilima od oca Željka naslijedio je i sin Joško. Nakon što mu je otac poklonio, a nećak Josip slupao Ferrari Spider 430, Joško je kupio BMW M3, s oko 400 KS. U njega je ugradio tzv. G-Power Supercharger (specijalne turbine, modificirano ubrizgavanje, dodani posebni ubrizgivači zraka, posebne svjećice), te mu dodao još oko 200 konjskih snaga. S ugrađenim G-Power sustavom BMW Keruma juniora juri do 350 kilometara na sat, a do 300 kilometara stiže za 25 sekundi. To je najbrži serijski automobil u Hrvatskoj.
Željko Kerum otvoreno je govorio kako je more vlajima uvijek bilo najveća prepreka i patnja, ali se volio pohvaliti kako se on te barijere riješio.
- Kompleksa mora riješio sam se jer moje tvrtke imaju 15 nekretnina na moru. Ja bez mora više ne mogu živit. Živim na moru, vikendica mi je na Čiovu, imam brod... Istina je da me more opušta i liječi. Često sam isplovim brodom. Pogled na more i mene nervoza odmah prođe. Najbolje se osjećam kad na jahti zaplovim prema Hvaru ili Visu. Na moru se opustim i lakše donosim odluke - kazao je svojedobno Kerum, te ispričao kako je od 1992. do 2001. imao tri motorne jahte.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....