Bračni par Antonija i Ivan Petrović ljubitelji su lijepih i elegantnih satova, a iz te je ljubavi rođena i ideja za vlastiti brend ručnih satova. Dok oni užurbano rade na novoj kolekciji koju će predstaviti krajem travnja, njihovi Urban Watch satovi putuju po svijetu.
Nose se u više od 80 zemalja svijeta, posebno u Europi i Sjevernoj Americi. - Prilika za realizaciju pojavila se 2010. godine, kada smo pokrenuli projekt i od samog početka nailazimo na isključivo pozitivne reakcije - pričaju nam zadovoljno Petrovići. Mogu, uvjereni su, konkurirati bilo kojem drugom poznatijem brendu satova, a cijenom su prihvatljiviji.
- Upravo to i jest jedna od naših prednosti. Cijene kreću od 540 kuna - kaže Antonija. Poslovanje temelje na online prodaji putem web stranice, ali imaju i partnere koji brend predstavljaju na stranim tržištima. (A.B.)
...
Kako bismo novi Jutarnji.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Jutarnji.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice ili kliknite na link i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....