Gotovo svaka od bivših komunističkih država imala je jedan automobil domaće proizvodnje nastao u razdoblju socijalizma. Taj bi se auto, bio to Moskvič, Škoda ili Trabi, obično pretvorio u simbol sustava u kojem je nastao, u metonimiju ere i ideologije.
Ima li Jugoslavija svoj Trabi? Osobno, volio bih da odgovor na to pitanje nije tako jednosmislen i samorazumljiv. Automobilistički pejzaž Jugoslavije bio je razuđen i nije imao samo jedno mitsko vozilo. Za mene kao Dalmatinca "the" vozilo te ere je slovenska katrica, Renault 4 iz Novog Mesta, koji je sagradio sve dalmatinske vikendice i prerovao sva kraška polja Šolte, Žirja i Lastova. Za pripadnike moje generacije takav je "the" jugoslavenski auto Zastava 101. Vozili su ga nastavnici, starješine i susjedi. Takav "the...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....