ZAGREB - Stilska čistoća, artistička dorečenost, estetska perfekcija, sviračka briljantnost, kvaliteta koju je moguće mjeriti i u svjetskim, a ne samo u lokalnim razmjerima te širenje i eklektičko kombiniranje srodnih i kompatibilnih žanrova kojima suvereno vladaju glavne su osobine The Bambi Molestersa.
U vremenima u kojima mnogi izvođači popularne glazbe srljaju u stilske kombinacije koje ni pas s maslom ne bi pojeo, The Bambi Molesters i u svjetskim relacijama drže izdvojeno mjesto kao bend koji maštovito surf-rock nadograđuje motivima psihodeličnog rocka, americane, western glazbe, baroque-popa, tex-mexa i mediteranskih melodija.
Kao utjeha
Njihovi instrumentali često nadilaze instrumentalne skladbe ne samo izravnih surf-rock konkurenata koji se teško uzdižu iznad razine revival-sastava pogonjenih nostalgijom za 60-ima nego i mnogo razvikanijih imena kojima je do svjetske publike bilo lakše doprijeti jer ne dolaze iz Hrvatske u kojoj, povrh svega, kulturne institucije nemaju sluha za podupiranje izlaska u svijet The Bambi Molestersa kao vrhunskih predstavnika hrvatske kulture.
U takvoj kulturnoj, mediokritetskoj i mentalitetnoj močvari čak je i psihološki jako teško biti The Bambi Molestersima. Znaš da si najbolji, ali od toga je malo blagodati jer ovdje vrijede neka posve druga pravila, a i nije isto kad u svijet krećeš iz Manchestera ili New Yorka i kad isto činiš iz Siska ili Zagreba.
Za utjehu ostaju dokumenti vremena, odnosno za vječnost uhvaćeni trenuci autorskog nadahnuća i sviračke genijalnosti poput dvostrukog live albuma “A Night In Zagreb”, snimljenog u proljeće 2011. godine u Teatru &TD.
Njemački redatelj
Nadahnutim koncertnim izvedbama novih i prearanžiranih starijih skladbi u kojima su se Bambijima uvjerljivo pridružili orguljaš i gitarist Luka Benčić iz riječkog americana benda My Buddy Moose, puhači Andrej Jakuš i Ozren Žnidarić, a za mikrofonom Chris Eckman iz The Walkaboutsa koji je odradio i producentski posao nema se što to prigovoriti.
Moglo bi se reći da je koncert u Teatru &TD iz 2010. imao jaču izmjenu energije između ovdje nedovoljno auditivno prezentne publike i benda, ali to bi bilo tjeranje maka na konac.
“A Night In Zagreb” sadrži i koncertni film sa zanimljivom, ali u konačnici možda i nedovoljno iskorištenom idejom s kadrovima Zagreba koji se svojom arhitekturom i vizurama očito dojmio nagrađivanog njemačkog redatelja M. A. Littlera, često okupiranog underground-rockom, bluesom, folkom, ekonomskim rasulom i “odumiranjem stare Amerike”.
U kinu
U zadanim klupskim, tehničkim i financijskim okolnostima Littler je obavio solidan posao, a kako koncertni film “A Night In Zagreb” funkcionira na kino-platnu možete pogledati 19. prosinca u Movieplexu u Zagrebu i Cineplexxu u Splitu čime se The Bambi Molesters pridružuju “plimi” inozemnih koncertnih filmova, live prijenosa i rockumentaraca u hrvatskim kinematografima.
Osobno, ovaj bih koncertni film poslao Peteru Bucku, čisto da čovjek razmisli zašto bi se nakon razilaska R.E.M.-a mogao tu i tamo pridruži The Bambi Molestersima koje ionako voli i cijeni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....