BEYONCÉ

Svaki njezin album pohara top liste, ali i sveučilišne kolegije. Već sada uzbuđeno čekamo novi

‘Renaissance‘ u prvi plan stavlja neopjevane pionire klupske glazbe: crne začetnike čikaške i detroitske techno i house scene te ballroom zajednicu

 BACKGRID/Backgrid UK/Profimedia
Mainstream asocijacije na klupsku glazbu u potpunoj suprotnosti s njezinom poviješću. Ona je bila poprište manjinskih skupina i inovativnih misli

Svaki novi Beyoncéin album nije samo glazbeni, nego i važan kulturni događaj. Jedino će pokoji olinjali glazbeni kritičar ili vucibatina s Reddita još uvijek to dovesti u pitanje, svi ostali uglavnom se vesele poslušati novo ostvarenje ove osebujne glazbenice. Pogotovo ako gledamo zadnjih deset godina njezine karijere, svaki potez pop-dive rezultirao je apsolutnom uspješnicom koja bi poharala svijet, kako top ljestvice tako i sveučilišne kolegije.

Sa svoja prethodna dva albuma Beyoncé je izazvala norme glazbene industrije, izbacujući ekspanzivna audiovizualna i multimedijalna ostvarenja bez ikakve prethodne najave i singlova, sama diktirajući na kojim streaming servisima i pod kojim uvjetima želi da ih čujemo. Ovo samo po sebi ne bi bilo toliko značajno da same...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 07:55