POCKET PALMA

Ovo je najprodavaniji album domaće produkcije. No, moje je oduševljenje splasnulo nakon što sam ga preslušao

Pocket Palma

 Lucija Ocko/Cropix
Iako su oživjeli stil 80-ih, vokali su im razočaravajući: otklizali su u auto-tune trap-folk bezličnost

Zagrebački duo Pocket Palma je prvu veću koncertnu premijeru imao u svibnju 2019. na Zagreb Beer Festu da bi koncem godine objavio istoimeni debi album pogonjen nostalgijom za synth-popom riječkog dua Denis & Denis. Drugi album "Atomi" iz 2021. donio je plesne synth-pop pjesme natopljene ukusnom čežnjom za erom u kojoj je takva glazba isijavala dramatičan naboj, melankoliju poniklu na raskrižju lude zaljubljenosti i razočaranja u ljubav. Nisam bio oduševljen samo zato što koliko mi god glas Anje Papa u takvom glazbenom okolišu pasao, toliko mi je pomalo afektiran darkerski vokal Luke Vidovića bio odbojan.

Treći album jednostavnog naziva "III", na kojem se kao integralni član sastava uglavio basist Bruno Žabek iz bučnog punk & funk dua Djeca!, postao je najprodavaniji album domaće produkcije. Nažalost, to ne znači previše jer danas je simbol nečije popularnost broj streaminga, a potom i broj prodanih ulaznica za koncerte. Uz to, moje oduševljenje tim podatkom donekle je splasnulo kad sam preslušao "III" jer koliko god suptilan i pomalo mračan synth-pop, nalik finim restauracijama i modernizacijama tog stila iz 80-ih, ostao forte Pocket Palme, toliko me razočarao vokalni narativ koji je u gotovo svakoj skladbi otklizao u auto-tune trap-folk neprepoznatljivost. Možda će time Pocket Palma zadobiti veću popularnost, ali jedno s drugim nekako (mi) ne ide.

electro-pop

POCKET PALMA

III

Aquarius

**

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 14:52