U posljednja tri desetljeća gotovo sve se na MTV-u izmijenilo – od programskih rješenja do njegova mjesta u pop kulturi – samo je slavni logo, na kojem je jasno istaknuto 'Music television' uporno odoljevao. No mreža je nedavno bez velike medijske pompe uvela novi logo u kojem je znak MTV ostao, ali je nestao znakoviti potpis 'Music television'.
Glasnogovornica MTV-a Tina Exarhos objasnila je kako novi logo više odgovara novoj orijentaciji kanala koji neće biti isključivo posvećen glazbi i njezinim obožavateljima već i zvijezdama novih popularnih reality emisija poput 'Jersey Shore', 'Teen Mom' i 'The Buried Life'. Logo ima i prozirnu verziju koja se lako može promijeniti kada neke nove zvijezde te vrste izađu na pozornicu.
- Ako pratite kanal, vidjeli ste da on definitivno ide u novom smjeru. Željeli smo da logo odražava taj novi put, odnosno sve one odlične stvari koje se zbivaju u MTV-u – rekla je Exarhos.
Kada je MTV prvi put krenuo 1981, temeljio se na ideji jedinstvene mreže potpuno posvećene glazbi na kojoj bi obožavatelji mogli gledati glazbene spotove, intervjue s glazbenicima i glazbene vijesti, odnosno novosti. Međutim, s godinama MTV se promijenio u kanal koji je manje usmjeren na jednu temu, a više na određenu populaciju – tinejdžere i mladež koja istražuje svoje glazbene korijene, ali i traži određene vrste programa. A mladi očito više vole realityje poput Jersey Shorea i zvijezde teen sapunica nego emisije stare škole kakva je bila '120 Minutes'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....