Osim što je IDEM (Antun Aleksa iz Porto Morto) osvojio Rock & Off nagradu za Veliki prasak, Album godine i Rock izvođača, uspjelo mu je osvojiti i Porin za Najboljeg novog izvođača što ulijeva nadu da je hrvatska (alter) rock scena kadra izbaciti nova zanimljiva imena, a to posredno vrijedi i za zagrebački Tidal Pull čiji je debi “Uvod u promatranje cvijeća pri punoj brzini” (2022) bio simpatičan album na tragu djela Teenage Fancluba, The Strokesa i Rolling Blackout Coastal Fevera.
Slično se može konstatirati i za nedavno objavljeni “Kad imamo mirne glave” na kojem Tidal Pull odbacuju pop-punk stilistiku da bi još dublje uronili u nešto što inteligentno nazivaju post indie-rock.
Vokal Vilima Hrasteka i dalje je relativno prekriven gitarističkim zveketom Ivana Blažinovića i Luke Žgrablića, ali ne i neprepoznatljiv dok iza njih motorički precizno kucka ili silovito udara ritam sekcija koju čine basist Stefan Španiček i bubnjar Borna Šućurović.
“Kad imamo mirne glave” nešto je depresivniji i tamniji od prvijenca, no Tidal Pull ne zapostavljaju melodioznosti i koherentnosti pjesama na konto erupcija gitara.
Pitanje je samo koliko njihova generacija gaji sklonost prema takvom zvuku i takvim bendovima, odnosno tko se danas može nametnuti poput Pipsa tijekom 90-ih?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....