Vlažan konac veljače 2005. u Beču. Odlazim u klub Arena u kvartu St. Marx da bih među 1100 ljudi, koliko ih može stati u tu bivšu bečku klaonicu, prisustvovao koncertu The Killersa, tada novog pop-rock sastava iz Las Vegasa čiji je prvijenac “Hot Fuss” (2004) u pola godine proizveo neočekivani darmar po top-listama, priskrbio im nominaciju za Grammy u kategoriji najboljeg rock albuma i u konačnici dobacio do sedam milijuna prodanih primjeraka. Ništa slađe nego u klubu gledati i slušati uživo bend oko kojeg se stvara frka i koji bi mogao dobaciti do arena, a ne samo istoimenog bečkog kluba, pa i statusa headlinera prestižnih open-airova. Ipak, nisu me se posebno dojmili, kao ni njihov tek solidni debi album. Pažljivo dozirajući melodijske linije i zvuk The Curea i...
ČEKAJUĆI KILLERS
Dragaš: Nakon šest albuma digao sam ruke od njih. A onda su snimili ‘Pressure Machine‘‘...
Neplanirani sedmi album The Killersa, napisan i snimljen tijekom pandemije, postao najimpresivnije djelo tog benda i mainstream popa i rocka 20-ih godina 21. stoljeća
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....