U 80-ima je Bajaga imao i više od 150 koncerata godišnje, a onda su došle 90-te za koje je u dokumentarcu “Muzika na struju” konstatirao da su “najgori period u životu većine nas” s Balkana s kojeg ljudi još i sada bježe u bolji život.
Ipak, uporni Bajaga i danas može brati plodove minulog rada, a i “U sali lom”, unatoč “sumnjivom” naslovu, bitno je bolji od konfuznog “Zmaja od noćaja” pa i od “Šou počinje u ponoć” i “Daljina, dim i prašina”.
Dio zasluga pripada Saši Habiću, producentu Bajaginih hit-albuma iz 80-ih, ali i nekadašnji miljenik djevojaka i njihovih majki ponovo je u solidnoj hitovskoj i poetskoj formi dok uz njega Instruktori lagano jašu kroz roots-rock, blues, country i pop.
Hard-rock i etno pasaži koji srećom nema puno manje su dopadljivi, no bonus-pjesma “Kad mesec prospe rekom srebra sjaj”, snimljena ranije s beogradskim blues sastavom Point Blank i gitaristom YU grupe Dragim Jelićem, sjaji na tragu J.J. Calea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....