Ne pamtim što sam pisao o koncertu Swansa na ljubljanskim Križankama u rujnu 1987. godine, ali dobro se sjećam tog njihovog nastupa u sklopu festivala Novi rock. Putovao sam vlakom do Ljubljane i vodio tri srednjoškolke koje su mi njihovi roditelji povjerili nakon što su se uživo uvjerili da bi ih mogao vratiti kući žive i zdrave. Vratio sam ih, ali cure su sigurno prešutjele da je Michael Gira ostao na pozornici gol kao od majke rođen, zapomažući i urlajući u svom jadu i bijesu kao da ne postoji sutra. Tada su Swans, uz Sonic Youth, bili najistaknutiji predstavnici njujorške no wave scene s četiri brutalno bučna albuma iza sebe ("Filth", "Cop", Greed", "Holy Money"), a u iščekivanju objave "Children of God" na kojem će razotkriti da noise-rock nije...
SWANS
Ako se čudite kako Stonesi mogu još stajati na pozornici, vrijeme je i da se začudite Giri na pragu 70-te godine života
‘The Beggar‘ je hipnotično i krasno slušalačko iskustvo zbog kojeg nestrpljivo očekujem ukazanje Swansa u Kinu SC
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....