Piše N. Polimac

Vizualno raskošan podsjetnik na razdoblje ‘Swinging Sixties‘ u Londonu

Anya Taylor-Joy i Matt Smith u filmu LAST NIGHT IN SOHO 

 Parisa Taghizadeh/Focus Features/The Hollywood Archive/Avalon/Profimedia
Scene u kojima Sandie nastupa pred pohotnim muškarcima virtuozno su režirane

Edgar Wright je pripadnik nove generacije britanskih redatelja kojem nijedan žanr nije stran, ni parodijski horori ("Noć glupih mrtvaca") niti akcijske komedije ("Eksplozivni murjaci"), no između brojnih zafrkancija (da ne zaboravimo, tu je i "Scott Wilson protiv ostatka svijeta"), povremeno mu se omaklo i krajnje ozbiljno žanrovsko ostvarenje kakav je bio "Vozač".

"Posljednja noć u Sohou" nije tog ranga. Istina, premisa mu je krajnje zanimljiva, podsjećanje na razdoblje "Swinging Sixties" u Londonu, impresivno zabilježeno na filmu, televiziji i u glazbi, ali je tu još štošta utrpano.

Protagonistica je djevojka Ellie (Thomasin McKenzie iz filma Debre Granik "Ne ostavi traga"), punim imenom Eloise (nazvana je valjda po pjesmi što...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:23