Pete Radovich, kreativni direktor američke televizije CBS Sports, još je jednom osvojio najprestižniju američku TV nagradu. To je čak 41. Emmy za ovog Amerikanca hrvatskog podrijetla, što je nevjerojatan uspjeh čak i za američke pojmove. Pete Radovich ovu je prestižnu nagradu osvojio u kategoriji “Outstanding short feature” za režiju kratkog filma “The Move” u sklopu poznate emisije “The NFL Today” koja se prikazuje na CBS-u, velikoj američkoj televizijskoj mreži. Kako navode iz njegova tima, Pete Radovich prepoznatljivo je lice u svijetu sportske televizije.
Ovaj “najpoznatiji Hrvat u svijetu američke televizije i najponosniji Dalmatinac u New Yorku” ključna je figura u najgledanijem sportskom spektaklu u SAD-u, Super Bowlu, radio je i za poznatu emisiju “60 minutes”, producent je tjedne emisije “Inside The NFL”, a zanimljivo je da je režirao glazbene spotove za CBS-ovo pokrivanje Super Bowla i Final Foura, s glazbenim umjetnicima kao što su Jay-Z, Queen, Green Day, P. Diddy...
Kritičar Trumpa
Uz sve to, sad je savjetnik i prijatelj SUNSET Sports Media Festivala koji se održava u Zadru od 9. do 11. lipnja.
”Ponosan sam, naravno, nagrade su uvijek lijep osvrt na nečiji rad, poticaj da se nastavi s istim entuzijazmom i ljubavlju prema svome poslu, ali naravno i dobar razlog za slavlje. Uskoro ću ovo priznanje proslaviti sa svojim prijateljima i suradnicima u Zadru, na SSMF-u kojemu se iznimno veselim”, rekao je Pete Radovich.
On je poznat i kao gorljivi kritičar bivšeg američkog predsjednika Donalda Trumpa, protiv kojega je vrlo često javno istupao. Trumpov učinak na američko društvo po njemu je iznimno toksičan, prije svega zato što je dano “pravo javnosti” svemu što se dotad skrivalo, što su prosječni ljudi barem nastojali sakriti jer im je bilo neugodno. Njegovim izborom u Bijelu kuću svi su oni dobili priliku busati se u prsa i objašnjavati da se napokon pravi čovjek nalazi na pravom mjestu. Slučaj je htio da se to dogodilo u doba procvata društvenih mreža i lažnih vijesti, pa se stvorio fenomen kojega se opisuje kao “perfect storm”, oluja svih oluja, rekao je u jednom razgovoru novinarima.
Pete je vrhunski marketinški stručnjak, a u jednom razgovoru tijekom preuzimanja nagrade na Weekend Media Festivalu u Hrvatskoj iznio je svoj pogled na industriju.
Pričanje priče
- Morate se pobrinuti da ljudima bude stalo do vaše priče. Morate ispričati priču koja će se, na emotivnoj razini, povezati s ljudima kojima je želite 'prodati'. Kompanije nerijetko zaboravljaju ljude koji plaćaju kako bi izbjegli reklame. To se da izbjeći, oglasi se mogu plasirati i ljudi će ih pogledati, ali je važno da je dobra priča - rekao je.
Navodi se primjer njegova četverominutnog televizijskog spota “Teasing John Malkovich” koji je u samo nekoliko sati pogledalo nekoliko milijuna ljudi. Radovich je u njemu angažirao Johna Malkovicha, jednog od kultnih glumaca, također hrvatskog podrijetla, te rekao kako nije mogao vjerovati da će svjetska zvijezda poput njega pristati “odraditi” oglas koji će biti emitiran tijekom Super Bowla, najvažnijeg sportskog događaja u SAD-u koji putem televizije prate milijuni Amerikanaca. Imali su samo četiri sata za snimanje, ali je rezultat bio spektakularan.
Ponos Hrvatske
Oni koji su ga upoznali kažu da je čovjek neponovljive snage. Neumorno obilazi stadione, pršti energijom dok organizira prijenose najvećih sportskih događaja i hara medijskim festivalima gdje uzima brojne nagrade.
Emmy se smatra najvećom nagradom u televizijskom svijetu SAD-a, pa i šire, a Radovich je tu “kao doma” jer se nikad ne vrati bez kipića. Uz sve to, “naše je gore list”, čime se svakako možemo ponositi i vjerujemo da će još mnogo godina osvajati ove prestižne televizijske nagrade za svoju energiju i kreativnost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....