Do pred nekoliko godina, postojalo je uvriježeno miljenje kako veliki detektivi kriminalističke literature nisu domena filma, nego ponajprije televizije. I Poirot i Miss Marple i Sherlock i Montalbano ostavili su veliki trag u audiovizualnoj industriji. No, ostavili su ga ponajprije kroz TV serijale. Žanrovsko kino preferiralo je trilere, a sa skepsom gledalo na detekciju. U kino produkciji dugo je odzvanjao utjecajni Hitchcockov stav kako je detekcija odviše cerebralna i odviše usmjerena na odgonetku te kako nije podesna za kino-film.
Ta uvriježena podjela - međutim - posljednjih godina pada. Vidjeli smo u zadnje vrijeme i spektakularni "Sherlock" Guya Ritchieja i dva Branaghova visokobudžetska Poirota, da bi na red na koncu došao i najčuveniji inspektor francuskog...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....