Srbija je jedna od rijetkih kino-mreža u kojoj se na prvom mjesto top-liste gledanosti ne nalazi drugi dio filma "Dina". Zapravo, nije da se tamo "Dina: Drugi dio" uopće ne gleda, gleda se, ali se nalazi na drugom mjestu. Prvo je izborila domaća satira "Jorgovani", koja se zafrkava sa srpskim filmom i televizijom, i koju je za tjedan dana vidjelo 61 tisuću i 894 gledatelja, dok je "Dinu 2" pogledalo njih osjetno manje, 45 tisuća i 711 gledatelja. Štoviše, tamošnji distributer i producent uopće nije oduševljen takvom konkurencijom, da nije holivudskog blockbustera, "Jorgovani" bi imali još bolji posjet.
Oskudni budžet
U čemu je misterij tog filma, da puni dvorane kako u Beogradu tako i Kragujevcu. Nema tu nikakvog misterija, domaći proizvod jednostavno puno...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....