Ništa na ovome svijetu nije besplatno, kažu. Posebno u Americi. Ne čudi, stoga, da je upravo američki ili, preciznije rečeno, originalno kanzaški lanac kina AMC Theatres došao na ideju da, po uzoru na kazališta, koncerte te sportske događaje, cijenu da i poziciji iz koje gledamo film.
Najveći svjetski lanac kina različita će iskustva gledanja filma uvjetovana udaljenosti od velikog platna naplaćivati različito. Gledateljeva pozicija u kino dvorani, a time i perspektiva iz koje gleda film, neminovno utječe na kvalitetu kino iskustva, koje će se odsad morati adekvatno platiti. Iskustva i njihove cijene bit će, najavljeno je, podijeljene u tri kategorije: Value Sightline, Standard Sightline te Preferred Sightline, piše The Hollywood Reporter. Najzastupljenija će biti standardna sjedala, koja će biti dostupna po tradicionalnoj cijeni kino ulaznice.
Prednji redovi, koje mnogi smatraju manje poželjnima, imat će pristupačniju cijenu, dok će oni poželjniji, smješteni u sredini kino dvorane, koštati nešto više od standardnih sjedala, objasnio je AMC.
Korisnici su spremni platiti za bolji pogled u kinu, kao što je to slučaj kod glazbenih i sportskih događanja, uvjereni su.
AMC-jev pristup naplati kino sjedala pratit će primjer drugih prostora namijenjenih konzumaciji zabavnih sadržaja te će gledateljima nuditi cijene temeljene na iskustvu I novu vrijednost odlaska u kino, poručio je Eliot Hamlisch, izvršni zamjenik predsjednika te šef marketinga pri AMC-u.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....