Vizual koji je pušten u javnost u povodu desete obljetnice članstva Hrvatske u Europskoj uniji izazvao je val negativnih reakcija među strukom.
Boris Ljubičić komentira:
"Propuštena je velika tema, jer ipak je 10 godina u EU značajno za Hrvatsku. Ne znam tko je to radio i gdje je to distribuirano, je li to bilo po ulicama, institucijama … Ali, to je činovničko nabrajanje informacija, jedna zastava, druga zastava, brojka 10, slobodni prolaz na četiri jezika, to su kao postignuća. Plakat mora imati dubinu, širinu, mora možda biti i površan da bi ga šira publika razumjela, a ovo je kao neko izvješće koje je pretvoreno u vizual."
Ljubičić dalje dodaje:
"Ni vizualno rješenje hrvatske zastave niti novca niti drugi elementi nemaju element dizajna koji bi se mogli iskoristiti direktno i doslovno, oni su promašaj i samim tim kad ih upotrijebiš oni prosljeđuju svoj promašaj i nespremnosti. Primjerice, kad naša nogometna reprezentacija igra, kad se u publici pojavi zastava, cijeli prostor gubi šarm kvadrata kojima se inače Hrvatska predstavlja, po kojima nas prepoznaju. Čim se pojavi naša nacionalna zastava to više nije taj efekt, jer ga ona nema.
Deseta obljetnica članstva u EU trebala je biti povod za plakat koji je trebao i mogao i morao biti plakat koji bi se vidio, koji bi dobivao međunarodne nagrade. Jer, valjda i dizajneri imaju pravo na nešto u ovoj državi, to je i njihova država. A pri ovome je posve preskočena struka, to je trebao biti natječaj među dizajnerima i šire, to što je napravljeno je stvarno najpovršnije moguće rješenje i pokazatelj da se struka zaobilazi, da se ciljevi zaobilaze. Deset godina u EU je velika stvar za našu državu. To je mogao biti plakat koji bi za svijet uprizorio da je Hrvatska dio EU, a ovo je tek kao izvješće koje ima neke slike."
Boris Malešević komentira: "Ne znam tko je to naručio niti znam tko je autor. Ako je to zaista vizual kojim Hrvatska obilježava deset godina članstva u EU onda imamo problem. To se najme događa u zemlji koja već desetljećima ima Fakultet dizajna, ima HDD (Hrvatsko društvo dizajnera) i niz respektabilnih dizajnera koji osvajaju mnoge svjetske nagrade, o izvrsnim tipografima da ne govorim...
Netko je upravo ovim odabirom sve to omalovažio. Omalovažio je obrazovanje i kompletnu kreativnu industriju Hrvatske. To je problem, a ne ovaj loš dizajn."
Davor Bruketa kaže: "To rješenje vjerojatno nije profesionalni rad. Ja to nisam ni shvatio kao nekakav prigodan znak već neki vizual za društvene mreže napravljen na brzinu, amaterski i neozbiljno."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....