Brojni su se kolege, i štovatelji njegova rada, među kojima i Ivan Posavec i Jovica Drobnjak, kao i obitelj, na zagrebačkom Krematoriju oprostili od Jasmina Krpana. Podsjetimo, preminuo je prošli tjedan nakon kratke i teške bolesti u 71. godini.
Ovaj fotograf fascinantne biografije bio je ikona Poleta i Starta, snimio je omot za prvi album Azre, bio je ikona Poleta i Starta, snimio je omot za Azru, prvi album kultnog benda, a njegove je radove, među ostalima, objavljivao i New York Times.
Time je njegovu fotografiju sa sprovoda Jurija Andropova na Crvenom trgu stavio u izbor najboljih fotografija 1984. godine, a 2003. uvrstio je i u odabir najznačajnijih fotografija 20. stoljeća i objavio u monografiji "Century".
Dobar je dio života živio u Vijetnamu, o čemu je snimio i dokumentarni film, Dobro jutro, i laku noć, Sajgon.
Karijeru je započeo, slučajno, u Vjesniku, snimajući Zagreb kasnih sedamdesetih. Uzor su mu bile fotografije kakve su se objavljivale u časopisu Life. Bio je dio ekipe koja se sakupljala kod famozne Zvečke i Kavkaza. I njegove su fotografije, zasigurno, vizualno pomogle definirati epohu Novog vala. Kasnih sedamdesetih, snimio je koncert Azre u prepunom Studentskom centru, i tako je nastala i fotografija za naslovnicu prvog albuma. Osamdesetih se uputio u Pariz, u Paris Matchu izašle su fotografije Solidarnosti, političkog pokreta kojeg je snimao u Poljskoj, na ulicama. Nakon SIPA-e, za koju je radio, kasnije je prešao u Gammu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....