Dezinformacije na društvenim mrežama često znaju poprimiti zabrinjavajuće razmjere. Kako izgleda kada se dezinformacija pojavi u svijetu umjetnosti, mogli smo pratiti ovaj vikend, uživo, na društvenim mrežama kod nas uvijek prisutnih dežurnih likovnjaka. Mnogi su se, naime, čudili skulpturi koja je osvanula ispred Umjetničkog paviljona, na Tomislavovom trgu.
Mnogi su interpunkcijske znakove upitnika i uskličnika stavljali i po deset puta za redom, čudili su se kako sad ova skuptura, otkuda ona, što će biti s javnim prostorom. No, za one upućenije: riječ je o skulpturi Tihomira Matijevića, o parodiji na javnu plastiku, o duhovitom umjetniku koji namjerno stavlja aluziju na kič. Naime, kako je paviljon zbog oštećenja u potresu zatvoren do daljnjeg, ravnateljica Jasminka Poklečki odlučila je kroz ovu godinu nekoliko mjeseci organizirati izložbe na otvorenom.
Prva u nizu je upravo Matijevićeva izložba. Inače, ovaj umjetnik iz Osijeka među ostalim je izlagao i na izložbi "Dimenzije humora", skulpturu “Bista u kazni”, okrenutu od posjetitelja, koja stoji u kutu, i mnogo je iza njega takvih sličnih radova s pomakom. Ispred Paviljona je izložena skulptura čovjeka u bijelom, ruku izokrenutih u nemogući položaj, izvijenih nogu, pod kapom i s brkovima, gotovo pa karikaturalna.
Postament čini par knjiga o arhitekturi i umjetnosti, a među njima je, može se pročitati, i "Zlatni rez", djelo Mladena Pejakovića. Sve u svemu, na tragu njegovih dosadašnjih, pomaknutih, ironičnih radova, koji u sebi uvijek uključuju i dozu humora. Bilo bi, u svakom slučaju, zabavno da je to zgražanje dušebrižnika na društvenim mrežama, također njegov koncept, no nažalost, nije tako.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....