KRISTJAN STANIČIĆ

‘Organizirane alkoholne ture po Splitu? Iskreno, jako sam iznenađen tom informacijom...‘

Današnji gosti jako su dobro informirani o ponudama, cijenama i trendovima pa konačne odluke o putovanjima donose vrlo promišljeno

Ultra u Splitu

 Tom Dubravec/Cropix

Nakon dugo vremena, ovo je turistička godina u kojoj su aktivne sve turističke destinacije. Kako se snalazi Hrvatska? Razgovarali smo s Kristjanom Staničićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice i o negativnim kampanjama koje se vode na nekim tržištima. Staničić tvrdi da je Hrvatska i nadalje konkurentna u odnosu na turističke zemlje na Mediteranu. Otkrio nam je da će promotivne aktivnosti HTZ usmjeravati prema gostima više platežne moći.

Je li istina da se u nekim zemljama vodi negativna kampanja usmjerena na hrvatski turizam: uz Italiju, koja nije iznenađenje, jaka je kampanja u Češkoj?

- Da, nažalost, istina je. Prije svega, apelirao bih na domaće medije, kada rade priče o hrvatskom turizmu, da uvaže činjenice...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. svibanj 2024 09:49