CENTAR OD 20 MIL. EURA

VELIKA BITKA ZA KUPCE Emmezetasutra otvara drugi trgovačkicentar u Zagrebu i najavljuje nove

Novi Emmezetin centar otvara se u prostoru bivše Kike, čije je centre u Hrvatskoj ove godine preuzela Emmezeta
 Srdjan Vrancic / CROPIX

ZAGREB - Grupacija za trgovinu namještajem, bijelom tehnikom, elektronikom i uređenje doma Emmezeta otvara na Žitnjaku svoj drugi prodajni centar u Zagrebu, vrijedan više od 20 milijuna eura, a do kraja ove godine otvorit će još tri centra u Hrvatskoj, pa će ih ukupno imati sedam.

Najavio je to predsjednik Uprave te grupacije Slobodan Školnik na današnjoj konferenciji za medije, uoči sutrašnjeg otvaranja centra na Žitnjaku, koji na površini od 20 tisuća četvornih metara nudi više od 15 tisuća proizvoda, pri čemu 35 posto asortimana čini bijela tehnika i elektronika.

Novi Emmezetin centar otvara se u prostoru bivše Kike, čije je centre u Hrvatskoj ove godine preuzela Emmezeta odnosno njezina matična kompanija, francuska Conforama. Francuska tvrtka, pak, u vlasništvu je Grupe Steinhoff International, druge najveće grupacije u svijetu koje se bavi namještajem i ima 2.000 trgovina u 50 zemalja.

FOTO: Srđan Vrančić / CROPIX

Naglasivši da je do sada Grupe Steinhoff u Hrvatskoj uložila više od 150 milijuna eura, Školnik je kazao da se ulaganja nastavljaju, jer do kraja ove godine otvaraju Emmezeta centre u Rijeci i Slavonskom Brodu te još jedan u Zagreb, na Jankomiru, također u prostoru (bivše) Kike. Time će i broj zaposlenih povećati za oko stotinu, na 800.

Planiraju povećati i Emmezetin tržišni udjel u Hrvatskoj, za kojeg Školnik ne može točno reći koliki je, jer statistike o prodaji namještaja, kako kaže, nema, ali su, po njihovim procjenama, među prva tri mjesta, a u namještaju na drugom.

Unatoč jačanju konkurencije u tom segmentu u Hrvatskoj, pogotovo s dolaskom Ikee koja se također otvara ovih dana u Zagrebu, Školnik vjeruje u dobar odaziv kupaca, jer smatra da su se od 1999., odnosno otkad posluju u Hrvatskoj, u Emmezeti naučili prilagođavanju potrebama i mogućnostima domaćeg tržišta, pri čemu se omjerom cijene i kvalitete svrstavaju u tzv. diskontere.

FOTO: Srđan Vrančić / CROPIX

I u najvećoj krizi, primjerice 2010., Emmezeta je ostvarila dobre prihode te je tada bila najprofitabilniji veliki trgovac u Hrvatskoj, istaknuo je Školnik.

Prosječno godišnje u Emmezetinim je centrima oko 1,8 milijuna kupaca, kojima prodaju oko 3 milijuna artikala te ostvare oko 400 milijuna kuna prihoda.

Školnik je istaknuo i da povodom sutrašnjeg otvorenja centra na Žitnjaku neće biti posebne svečanosti, nego će novac (70.000 kuna) donirati SOS Dječjem selu Hrvatska za uređenje dva stana u zagrebačkom naselju Sopnica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 02:18