PREDSJEDNICA UPRAVE ZG HOLDINGA

'Uvodimo smart city rješenja koja će biti korisna građanima'

Ranko Šuvar / CROPIX
 Ranko Šuvar / CROPIX / CROPIX

S predsjednicom Uprave ZG Holdinga Anom Stojić Deban razgovarali smo u povodu design thinking radionice Zagreb - Smart City na kojoj će inženjeri, dizajneri i drugi eksperti iz relevantnih IT i dizajn kompanija kreirati nova iskustva korištenja javnih usluga za građane.

Koja je vaša vizija Holdinga i gradskih usluga budućnosti?

- Zagrebački holding svakodnevno brine o širokom rasponu potreba korisnika naših usluga od prometa, odvoza otpada do isporuke vode i sličnih usluga. Iz te činjenice i proizlazi naša vizija Holdinga u kojem želimo usluge isporučivati što učinkovitije, kvalitetnije i na što jednostavniji način za naše korisnike. Nove tehnologije igraju ključnu ulogu u realizaciji ove vizije te će njihova implementacija u svakodnevne poslovne procese biti jedan od prioriteta ove uprave.

Kada će gradske usluge u nadležnosti ZG Holdinga biti digitalizirane?

- Sve je više naših usluga digitalizirano. Naravno, uvijek ima mjesta za napredak, ali već sad smo našim korisnicima dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini. Prisutni smo na društvenim mrežama. Među građanima se vrlo popularnom pokazala i aplikacija Moj VIO pomoću koje, primjerice, mogu obračunati potrošnju vode i to je jedan od smjerova u kojemu ćemo dalje digitalizirati poslovanje

Zašto ste se odlučili podržati projekt Zagreb - Smart City, prvi koji se radi uz pomoć design thinking metodologije?

- Otvoreni smo za sve nove, svježe i moderne ideje. Cilj nam je unaprijediti naše usluge te nas je stoga i obradovao poziv da sudjelujemo u projektu Zagreb-Smart City.

Od njega imamo i velika očekivanja te se iskreno nadam da ćemo doći do povoljnih i konstruktivnih rješenja koja će biti od koristi svim građanima Zagreba i Holdingu.

Što poduzimate da zadovoljite potrebe građana?

- Ponosni smo što smo otvorili pozivni centar. Na broju 072 500 400 građani mogu dobiti sve informacije vezano za komunalne račune i pojedine naknade. Mogu reći da telefoni u centru zvone i radnim i neradnim danom i da su građani pozitivno reagirali. Isto tako, pripremamo otvaranje novog korisničkog centra za područje Novog Zagreba. Fleksibilnost prema potrebama građana i stalna dostupnost kvalitetne usluge naši su ciljevi koje, iskreno vjerujem, uspješno ispunjavamo. S tim ćemo nastaviti i u budućnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 20:44