Pevec d.d. stekao je poslovne udjele Z1 televizije d.o.o. te ulaskom u medijsku djelatnost proširuje marketinške aktivnosti i na produciranje vlastitih emisija kojima će gledateljima još više približiti segment poslovanja „uradi sam“ i širinu asortimana kojega ima najveći trgovački lanac neprehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj, objavili su u četvrtak.
Riječ je, naglašavaju u priopćenju, o jednoj od najgledanijih lokalnih televizija u Zagrebu, ali i na području cijele Republike Hrvatske "te je njezina uloga tim veća jer se gleda nacionalno putem IPTV kanala".
- Htjeli smo na određeni način sudjelovati u oblikovanju televizijskog programskog sadržaja svjesni da je to jedan od najjačih komunikacijskih kanala kojim imamo mogućnost informirati naše postojeće, ali i nove kupce. Prethodna godina za Pevec d.d. je bila iznimno dinamična i otvorila nove perspektive, a kako smo producirali više video sadržaja shvatili smo da formati koje prezentiramo na webu lako mogu dobiti i ekstenziju te biti dio gledanog televizijskog programa. Želja nam je upoznati gledatelje da naša kompanija uvijek daje više, kao i da kod nas mogu pronaći sve što im je potrebno za kuću, vrt ili hobi. Snagom televizije postajemo značajnije dijelom svakog doma jer upravo nam taj medij pruža potencijal. Televizijom ćemo pokazati punu snagu i raznolikost Peveca, ali svakako poštujući sva zakonska ograničenja, osobito zaštitu tržišnog natjecanja – ističe je predsjednik Uprave Peveca Jurica Lovrinčević.
Dodaje kako je cilj moderna televizija sa zanimljivim programskim sadržajem koji će i u produkcijskom dijelu postaviti nove standarde. Pevec će ove godine plasirati svoju internet trgovinu (web shop), a "integracijom svih platformi (društvene mreže, web shop i dr.) i televizijskog kanala cilj je stvarati dio programa namijenjenog kupcima. Nova programska shema trebala bi krenuti od jeseni."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....