ZAGREB - Iz koncerna Agrokor u utorak su izvijestili da je dosadašnji predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić postao novi izvršni potpredsjednik Agrokora, a Mislav Galić, uz postojeću funkciju, postaje novi predsjednik Uprave Jamnice.
Radi što kvalitetnije organizacije upravljanja portfeljom svojih prehrambenih tvrtki, kao i na osnovi analize novih poslovnih zadataka i profila vodećih kadrova u koncernu, prihvaćena je odluka kojom je proširena Uprava Agrokora i ujedno postavljena nova Uprava Jamnice, navodi se u priopćenju Agrokora.
Mislav Galić je, uz svoju sadašnju poziciju izvršnog potpredsjednika Agrokora za Poslovnu grupu Hrana, preuzeo i upravljanje Jamnicom kao njezin novi predsjednik Uprave, dok je Ivica Sertić, dosadašnji predsjednik Uprave Jamnice postao novi član Uprave Agrokora te preuzeo funkciju izvršnog potpredsjednika za tržišta, prodaju i logistiku.
Time je Uprava Agrokora dodatno osnažena, a oba iskusna i uspješna menadžera imat će priliku na najbolji način primjeniti svoja poslovna i upravljačka znanja i vještine, ističu iz Agrokora. Napominju i da su navedene promjene provedene sukladno strateškoj odluci Agrokora o daljnjem jačanju i razvoju svoga poslovanja.
Sertić je bio predsjednik Uprave Jamnice od 1993., a pod njegovim vodstvom Jamnica je postala snažnim tržišnim liderom i najvećim proizvođačem mineralnih voda i bezalkoholnih pića na jugoistoku Europe. Svoj rast Jamnica je, kako se navodi, temeljila na izgradnji snažnih robnih marki, koje na hrvatskom i regionalnom tržištu imaju vodeću poziciju u svojim segmentima. Među njima se posebno ističe brend Jana, kao prirodna mineralna voda koja se izvozi na više od 20 različitih tržišta, koja uz regiju uključuju SAD, Rusiju, Australiju, Njemačku, Kanadu i brojna druga tržišta.
Galić je od 2008. izvršni potpredsjednik Agrokora za Poslovnu grupu Hrana, a prije toga, od 1998. do 2008. bio je predsjednik Uprave Leda. Za to vrijeme Ledo grupa je ostvarila višestruki rast tržišnog udjela i prodaje, preuzela tri tvornice u BiH, Srbiji i Mađarskoj i pokrenula velik broj uspješnih brendova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....