Dionice jedne od najvećih sportskih marki Adidas porasle su u srijedu za 8,7 posto nakon što su dan prije iz tvrtke najavili otkup svojih dionica u vrijednosti 3 milijarde eura do 2021. godine, objavljuje Reuters.
Uz pozitivne burzovne rezultate, Adidas za 2018. godinu ima optimistične prognoze rasta deviznog prihoda od 10 posto i operativne marže do 10,5 posto, a očekuju i maksimalnu dobit od 1, 68 milijarde eura, prenosi Reuters.
Dionice Adidas Grupe pale su za 15 posto u zadnjih šest mjeseci, a višegodišnje loše poslovanje pripisuje se snažnoj konkurenciji u SAD-u i lošoj prodaji marke Reebok koja je dio Adidas grupe. Pozitivni rezultati poslovanja počeli su kada je funkciju izvršnog direktora Adidas grupe preuzeo Kasper Rorsted i stavio snažniji naglasak na profitabilnost tvrtke.
Analisti iz Hauck & Aufhaeusera smatraju da će se snažni rezultati koje Adidas pokazuje i nastaviti, a dobre rezultate pripisuju „povećanju online prodaje i pozitivnim efektima sponzoriranja Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji ove godine”, prenosi MarketWatch.
Iz Adidasa su potvrdili da je online prodaja u 2017. godini porasla za čak 57 posto, no Rorsted umanjuje značaj svjetskog prvenstva na poslovanje tvrdeći da nogomet čini tek desetinu ukupne prodaje Adidas grupe. „Prošla su vremena kada je jedan sportski događaj mogao imati veliki doprinos rastu tvrtke”, dodao je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....