Hrvatska agencija Bruketa&Žinić&Grey, koja djeluje kao dio Grey grupe, specijaliziran za performance marketing, redizajnirala je korisničko sučelje aplikacije Grey People Finder. Riječ je o globalnoj online bazi podataka Grey grupe, jedne od najvećih svjetskih agencija za komunikacijske usluge.
- Svrha je aplikacije ukinuti udaljenost između agencijskih ureda i pretraživati ne samo ljude već i njihova znanja te vještine. Ovo je samo prva faza projekta čiji je cilj izgraditi budućnost interne suradnje agencija u grupi - pojašnjava Ivan Zebić, UXI/UI art direktor u agenciji Bruketa&Žinić&Grey.
Naime aplikacija People Finder trebala bi uvelike olakšati povezivanje zaposlenika Grey grupe u cijelome svijetu i tako omogućiti da se ubrza oformljavanje timova stručnjaka za rad na projektima i to upravo onima za koje su specijalizirani na temelju dosadašnjeg rada i iskustva.
Implementacija novog korisničkog sučelja očekuje se kroz nekoliko dana, a uspješnost aplikacije će, kako kaže Ivan Kovačević, digitalni direktor iz Bruketa&Žinić&Greya, ovisiti o tome hoće li ju u svakodnevnom radu i na koje načine koristiti zaposlenici Grey grupe diljem svijeta.
Kako bi osigurali što kvalitetnije korisničko iskustvo, Bruketa&Žinić&Grey agencija nastavit će raditi na optimizaciji aplikacije i nakon aktivacije novog sučelja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....