Najveći američki automobilski trgovac i proizvođač, tvrtka General Motors odustaje od mjesečnih prodajnih izvještaja i prebacuje se na kvartalne izvještaje prekidajući tako 25 godina staru poslovnu praksu objave prodajnih rezultata, prenosi Bloomberg.
„Trideset dana nije dovoljno da se razluče stvarni prodajni trendovi od kratkoročnih fluktuacija na dinamičnom i kompetitivnom tržištu”, istaknuo je u priopćenju Kurt McNeal, potpredsjednik prodajnog odjela GM-a i dodao da kvartali izvještaji investitorima pružaju bolje mjerne podatke o poslovnom zdravlju njihove kompanije.
Ovim potezom GM-a investitorima će biti teže procjenjivati godišnju prodaju automobila na američkom tržištu, smatraju na Bloombergu. Također, špekuliraju da je GM tu odluku donio zbog sve glasnijih crnih prognoza da će isporuke autoindustrije nastaviti padati i ove godine. Naime, prošle je godine zabilježen prvi pad nakon sedam godina dugog rasta u toj industriji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....