PAD OD 6 POSTO

BARBIE VIŠE NIJE TAKO POPULARNA U Mattelu padaju otkazi zbog slabije prodaje, smijenjen izvršni direktor

Američki proizvođač igračaka Mattel smijenio je izvršnog direktora Briana Stocktona nakon još jedne razočaravajuće sezone blagdanske kupovine.

Kompanija, kojoj prodaja pada već pet tromjesečja zaredom, posljednjih godina posrće u srazu s konkurencijom jer djevojke manje kupuju lutku Barbie, koja će napuniti gotovo 56 godina, a više elektronske igračke, tablete i igračke temeljene na likovima popularnih filmova.

U preliminarnom poslovnom izvješću, objavljenom u ponedjeljak, Mattel je izvijestio kako je njegova prodaja u posljednjem lanjskom tromjesečju pala za 6 posto, na 1,99 milijardi dolara, dok je neto dobit pala za gotovo 60 posto, na 149,9 milijuna dolara.

Kao glavni faktor koji je utjecao na smanjenje prihoda u četvrtom lanjskom tromjesečju Mattel je istaknuo snažan rast tečaja dolara. No, tvrtka nije objavila podatke o prodaji Barbie i drugih proizvoda.

Stockton odlazi nakon tri godine na mjestu direktora i dvije godine na mjestu predsjednika. Bivši izvršni direktor u kompaniji PepsiCo i dugogodišnji član odbora Mattela Christopher Sinclair imenovan je za predsjednika i privremenog izvršnog direktora.

Cijena dionica Mattela nakratko je u ponedjeljak pala za čak 11 posto, na najnižu razinu u tri godine, prije nego se oporavila u poslijepodnevnoj trgovini.

Stocktonov odlazak uslijedio je nakon što je kompanija dvije godine bilježila nižu od očekivanja prodaju tijekom božićnih blagdana.

Stockton se nadao da će brendirane lutke, kao što su Monster High i American Girl, nadoknaditi pad prodaje Barbie, međutim one nikada nisu uspjele dostići popularnost Barbie.

Mattel je prošle godine kupio kanadskog proizvođača igračaka Mega Brands za oko 460 milijuna dolara u pokušaju da konkurira danskom proizvođaču Lego, koji je pretekao američku kompaniju kao najveći svjetski proizvođač igračaka po prodaji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 04:58