JAKA REGIONALNA TVRTKA

ATLANTIC GRUPA SE ŠIRI Tedeschi kupio srpski Foodland: 'Njihovi proizvodi pravi su dragulj prehrambene industrije'

 Tea Cimaš/CROPIX

Atlantic Grupa uspjela je ostvariti još jednu regionalnu akviziciju preuzimanjem prehrambene tvrtke iz Srbije Foodland. Iz Atlantica su potvrdili danas da su potpisali ugovor o stopostotnom preuzimanju Foodlanda, a preuzimanje formalno stupa na snagu po odobrenju Srpske komisije za zaštitu konkurencije koja se očekuje početkom iduće godine.

Atlantic je u portfelj dodao jaku regionalnu tvrtku koja bi u ovoj godini trebala ostvariti promet od osam milijuna eura. Riječ je o proizvođaču tradicionalnih proizvoda pod brendom Bakina tajna, kao što su ajvar, džemovi i domaći sokovi.

U Atlanticu kažu da će najnovijom regionalnom akvizicijom pojačati brendirani asortiman i dobiti dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja.

Naime, Foodland izvozi značajan dio proizvodnje u više od 20 zemalja među kojima su Francuska, Njemačka, Velika Britanija, SAD, Australija, Rusija i Japan.

- Proizvodi Foodlanda pravi su dragulj prehrambene industrije i najbolji ambasador kvalitete i mogućnosti koje ima autentična regionalna proizvodnja hrane u svijetu. Bakina tajna nudi džemove, slatko i sokove od jedinstvenog lokalnog voća, bilo divljih kupina, jagoda, drenka ili koprive, stopostotne sljedivosti i pripremljene na domaći način. Krunski dijamant svakako je domaći ajvar koji su kao delikatesu prepoznali svjetski prehrambeni trgovački lanci poput švedskog Coop-a, australskog Woolworths-a ili američkog Ross-a, te premium trgovci kao što su francuski Lafayette i Le Bon Marche, švicarski Globus, švedski Hemkop, britanski Selfridges, ruska Azbuka Vkusa, američki Fairway ili japanski Fressay - poručio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave i većinski vlasnik Atlantic grupe.

Tedeschi ističe da novi Atlanticov brend ima značajan razvojni potencijal u regiji i izvan nje, gdje već ostvaruje odlične rezultate. Time ova akvizicija pogađa oba cilja definirana u Atlanticovoj strategiji razvoja - širenje postojećeg brendiranog portfelja i internacionalizaciju.

Dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić dulje je vrijeme pregovarao s nekoliko potencijalnih partnera, a nepoznat je iznos za koji je na kraju odlučio svoj biznis prodati Atlanticu.

- Daljnji razvoj kompanije i proizvoda u asortimanu zahtijeva značajna ulaganja. Atlantic Grupa se pokazala kao vrlo ozbiljan sugovornik koji razumije prirodu našeg posla, način na koji radimo, vrijednost brendova. U razgovorima smo dobili povjerenje da je riječ o strateškom ulagaču koji će znati dobro upravljati brendovima Foodlanda, razvijati portfelj i unaprijediti tržišne pozicije. Na to ukazuje stručnost demonstrirana tijekom dubinskog snimanja i pregovora o kupnji, kao i ukupno iskustvo i rezultati dosad preuzetih brendova u sustavu Atlantica - kaže dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić.

Lekić je Foodland osnovao 1998. godine. Proizvodni kapaciteti smješteni su 250 km južno od Beograda, u podnožju planine Kopaonik. Uspjeli su odlično brendirati tradicionalne domaće proizvode s naglaskom na kvalitetnu sirovinu, povrće i voće koje dolazi s područja netaknute prirode šireg kopaoničkog područja. Brend Bakina tajna jedini je regionalni dobitnik britanske nagrade za kvalitetu “Great Taste Award”, nagrade „Best Innovative Juice“ britanskog Foodnews-a, kao i svjetske nagrade za najbolju ambalažu koju dodjeljuje „World Packaging Organisation“.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 00:38