SADRŽAJ OMOGUĆAVA HT

‘Evo kako nam je brzi internet pomogao da nas izaberu za najbolji hostel u Hrvatskoj’

Hostel Swanky Mint u Ilici 50 dobio je nagradu HOSCARS za najbolji hrvatski hostel koju dodjeljuje Hostelworld. Na fotografiji: Ante Grančarić, Marin Knežević, Lovro Novinc, Andrija Pirnat, Tina Sarajlić, Tea Horvatić, Iva Peroković, Helena Bambić. Foto: Neja Markičević / CROPIX
 CROPIX

MAGENTA 1 BUSINESS SPECIJAL: Kako tehnologija omogućava malim poduzetnicima da posluju pametno i fokusiraju se na potrebe svojih korisnika

Ako postoji jedna stvar za koju će svaki posjetitelj bilo kojeg hostela na svijetu reći da je nužna, to će zacijelo biti internetska veza, i to kvalitetna. Svjestan je toga i Andrija Pirnat, vlasnik zagrebačkog hostela Swanky Mint smještenog u središtu Zagreba, kroz koji tijekom cijele godine prolaze na tisuće gostiju, uglavnom mladih i uglavnom stranaca.

Njihov prvi kontakt sa Swanky Mintom uglavnom se događa u virtualnom svijetu, a u Zagrebu internet im je ključna veza ne samo sa svojim domom nego i s informacijama koje su im potrebne za nastavak putovanja.

- Internet je za sve goste, prije svega, besplatan. U jednom trenutku u pravilu imamo najmanje 50 gostiju koji kod nas spavaju, a u baru dodatnih 50 do 100 ljudi. Za sve njih moramo imati dobar internet. Uz to u tom trenutku koristimo internet za naše poslovanje. Na početku smo vodili bitku kako poboljšati tehnologiju i osigurati kvalitetnu vezu. Onda smo doveli optičke kabele i uveli jače ‘access pointove’ koji su mogli podnijeti situaciju da se svi gosti odjednom grupiraju u jednom dijelu zgrade i da možemo podnijeti sav taj promet. Sad smo to optimizirali, koštalo je, ali dugoročno to je isplativo. Već dvije godine nismo imali nikakve pritužbe na internet, da je spor, da se ne mogu spojiti - kaže Pirnat.

Swanky Mint proglašen je najboljim hostelom u Hrvatskoj 2016., i to prema ocjeni samih gostiju na hostelworld.com. Hostel je u centru, smještaj povoljan, a uz to imaju besplatan i brzi internet.

Osim za 11 tisuća gostiju, koliko ih prođe kroz hostel tijekom godine, tehnološka infrastruktura bitna je i za samo poslovanje hostela. Rezervacije u Swanky Mintu u otprilike 90 posto slučajeva idu online, ostatak su telefonske i “walk-in”, odnosno ljudi koji dođu s ceste i traže smještaj. Agencije pritom pune hostel između 60 i 70 posto, ljeti više, zimi malo manje.

- Trenutačno najviše koristimo ‘channel manager’ sisteme kako bismo sve rezervacijske sustave sistematizirali i kanalizirali na naš server.
Kada gost dođe, i dalje koristimo one rudimentarne alate - unos u knjigu gostiju, prijenos podataka prema policiji i turističkoj zajednici - ali upravo smo u pregovorima s jednim hrvatskim proizvođačem softvera koji bi nam omogućio da neke dijelove tog procesa pojednostavimo. Tako da ćemo uskoro ugraditi module za digitalno skeniranje dokumenata koji automatski prepoznaje sve podatke - kaže Pirnat. Pirnat želi dodatno pojednostaviti i proces fiskaliziranja računa, iako već sada Swanky Mint ima solidan sustav.

- Sustav nam je podešen tako da i ako padne internet računi se fiskaliziraju čim se digne mreža. Mi ne moramo razmišljati o tome. Sada ćemo to, uz novi softver, dodatno unaprijediti - navodi vlasnik Swanky Minta.

ŠTO SAM NAUČIO

CROPIX
Hostel Swanky Mint u Ilici 50 dobio je nagradu HOSCARS za najbolji hrvatski hostel koju dodjeljuje Hostelworld. Na fotografiji: vlasnik Andrija Pirnat. sFoto: Neja Markicevic / CROPIX

Najvažnije je dobro planirati. Važno je odmah znati što točno želite. I to kod svega, od tuševa do tehnologije, morate znati da sve mora biti osmišljeno za neprestano trošenje.

OVO JE MOJ KORISNIK BROJ 1

'Volim hostel Swanky Mint jer ima super brzi internet'

CROPIX
Gost hostela Inigo Madrazo Lizaso. Foto: Boris Kovacev / CROPIX

Volim Swanky Mint hostel jer je internet toliko brz da mogu gledati filmove kad se želim opustiti u sobu, što često nije slučaj u hostelima. Smještaj sam bukirao preko booking.com za manje od minute čim sam vidio preporuke drugih korisnika. Internet mi je nevjerojatno važan kada sam na putovanju. Ako želim pronaći informacije o muzejima, turističkim atrakcijama, događajima, noćnim klubovima i slično, naravno, internet je mjesto na koje svi odlazimo. Tehnologija mi je olakšala putovanje - kaže gost Swanky Minta, Španjolac Iñigo Ma.

Želite li i vi brzi i pouzdan internet koji uvijek radi? Hrvatski Telekom pronašao je rješenje: novu uslugu Magenta 1 Business koja odmah prebacuje na mobilni 4G internet u slučaju da u vašoj tvrtki padne mreža. Uz to, svi Magenta 1 Business korisnici surfaju po najvećim 4G brzinama. Siguran I brz internet baziran je na jedinstvenoj smart internet platformi, a samo u Magenta 1 Business uključeni su Cloud alati za bolju poslovnu produktivnost. U svakom trenutku na raspolaganju su vam agenti HT-a. Sve da biste vi imali više vremena za svoje korisnike. Saznajte više SADA

Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija EPH I Hrvatskog Telekoma, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 15:13