Kriza im ništa ne može

Slavni francuski arhitekt u Seulu je projektirao futurističku zgradu za talijanski modni brend

Iako je većina modnih kuća zbog krize koronavirusom i svjetske pandemije na izdisaju, ekskluzivni brendovi očito uvijek i svugdje imaju svoje kupce. Dokaz je novi poduhvat svjetski poznatog modnog dvojca.

Dok modne kuće diljem svijeta bilježe ogroman pad prodaje, a veliki dio njih je zbog pandemije pred stečajem, luksuzni talijanski brend Dolce&Gabbana ne mari za svjetsku ekonomsku krizu. U Seoulu, glavnom gradu Južne Koreje otvorili su reprezentativan dućan koji se prostire na četiri etaže futurističke zgrade koju je za tu modnu kuću projektirao slavni francuski arhitekt Jean Nouvel.

Trgovina se nalazi u luksuznom kvartu Cheongdam-dong, a zgrada je okarakterizirana kao stakleni cilindar unutar četiri kutna mramorna stupa.

Atraktivni interijer kojim dominira spiralna rampa u kombinaciji sa stepenicama popločenim mozaikom kojima se uspinje po katovima, odiše elegancijom i jednostavnošću. U kombinaciji crnog mramora, stakla i beton

a te jednostavnih drvenih polica, prostorom bar što se tiče boja, dominira modna kolekcija koja prati spiralnu liniju interijera. Efektna, ali nenametljiva rasvjeta cijeli prostor čini još sofisticiranijim, daleko od onih raskošnih pomalo kičastih dućana koji su za modni dvojac Dolce&Gabbana tipični u Italiji.

Na posljednjoj, četvrtoj etaži nalazi se lounge bar s terasom za opuštanje nakon jedinstvenog iskustva kupovine, a u butiku se nalaze kolekcija Ready to Wear, modni dodaci, fini nakit i satovi za žene i muškarce te usluga Made by Measure tvrtke Dolce&Gabbana Sartoria. Nema sumnje da je modni dvojac s novom trgovinom napravi puni pogodak jer južnokorejska ekonomija je toliko jaka da ju je pandemija koronavirusom u odnosu na ostale zemlje praktički samo okrznula, a na otvorenje dućana 11. veljače kupci su čekali u ogromnom redu.

Linker
18. travanj 2024 03:52