INSTAGRAM
SKIMS

Sve što dotakne, pretvara u zlato! Donje rublje koje je dizajnirala Kim Kardashian nosit će se na Olimpijadi

Skims, brend donjeg rublja i udobne i komforne sportske odjeće za svaki dan, službeni je brend kojeg će nositi američke sportašice na Olimpijskim igrama.

Skims, brend donjeg rublja i udobne i komforne sportske odjeće za svaki dan, službeni je brend kojeg će nositi američke sportašice na Olimpijskim igrama.

Kim Kardashian (40) ide na Olimpijske igre! Da, dobro ste pročitali, no poduzetnica i reality zvijezda neće se natjecati, ali će natjecateljice i atletičarke u Tokyju ove godine nositi posebno dizajnirano donje rublje s njezinim potpisom. U kolekciju su uključene ženske bokserice, bralette grudnjaci, gaćice, potkušulje, pamučne majice, tajice i čarape.

“Počašćena sam što vam mogu najaviti da Skims dizajnira donje rublje, pidžame i odjeću za boravak kod kuće za američke atletičarke na Olimpijskim igrama”, najavila je Kim na svome Twitter profilu. Dodala je i kako je ovo jako značajno za nju budući da u obitelji također imaju Olimpijca, odnosno Olimpijku Caitlyn Jenner koja je u desetoboju osvojila zlatnu medalju 1976. godine na OI u Montrealu u Kanadi.

"Još od svoje desete godine od očuha sam slušala sve pojedinosti o Olimpijskim igrama. Dok bih gledala sportaše kako se natječu, postajala bih sve svjesnija predanosti i časti koju utjelovljuju OI", napisala je. U kampanji za donje rublje sudjeluje niz sportašica, uključujući nogometašicu Alex Morgan, olimpijsku plivačicu Haley Anderson, košarkašicu A‘ju Wilson, kao i atletičarke Scout Bassett i Dalilah Muhammad.

Boje koje dominiraju u svakom njezinom brendu, nisu izostale niti u kolekciji donjeg rublja za američke atletičarke. Bež, sive, bijele i plave nijanse prepoznatljiv su potpis Kardashianke. Ovaj posao preuzela je nakon 12 godina dominacije brenda Ralph Lauren. Svih 626 atletičara dobit će cjelokupnu kolekciju uoči odlaska na igre.

Zahvaljući poslovnom carstvu kojeg gradi godinama, uz beauty brend KKW i brend donjeg rublja Skims, Kim je ove godine u travnju i službeno postala milijarderka te je njezino ime prvi put osvanulo na listi Forbesovih milijardera koju predvodi Jeff Bezos, generalni direktor Amazona.

Čitajte i: Kim Kardashian teška srca priznala ono što su mnogi pretpostavljali: ‘Da, snimka mi je olakšala uspjeh‘

‘Nije loše za djevojku bez talenta‘: Kim Kardashian - put do kluba milijardera!

Kim Kardashian beauty carstvo pokrenula je 2017. godine vođena poslovnim uspjehom svoje mlađe polusestre Kylie Jenner i njezinog brenda Kylie’s Cosmetics. Marketing koji se u svom maksimumu bazira na društvenim mrežama, poslovni je model koji je također preuzela od Kylie. Prvi set za konturiranje, ujedno način šminkanja koji je popularizirao i njezin vizažist Mario Dedivanović, izdala je u 300.000 primjeraka, a to se rasprodalo unutar dva sata. Time je brend KKW Beauty već s prvim proizvodom zaradio 14 i pol milijuna dolara. Cijene su se kretale oko 350 do 400 kuna, taman da privuku masovne potošače koji si ne mogu priuštiti skuplje beauty brendove.

image
Kim Kardashian u 14 godina postala je ikona stila, modni guru u beauty svijetu.
ANTHONY HARVEY/SHUTTERSTOCK

Unutar godine dana poslovno beauty carstvo proširila je tako što je u ponudu unijela sjenila za oči, korektore, sjajila i parfeme te joj je to do kraja godine donijelo prihod od sto milijuna dolara.

Svoj brend dodatno je unovčila prošle godine kada je 20 posto kompanije prodala kozmetičkom konglomeratu Coty za 200 milijuna dolara. Unutar kozmetičkog giganta su i brendovi Bourjois, CoverGirl, Max Factor, OPI, Rimmel, Sally Hansen i Wella. Već se tada procjenjivalo kako KKW Beaty vrijedi milijardu dolara.

image
Na snimanju u lipnju 2021. za Skims kampanju za - outdoor odjeću.
BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

Skims, brend donjeg rublja, Kim je lansirala 2019. godine.

Tijekom pandemije, kad su potrošači više bili zainteresirani za udobnije komade, poduzetnica je uhvatila i taj val i počela dizajnirati i dnevnu odjeću, odnosno kako bismo mi rekli - odjeću za ‘po doma‘. Vrijednost kompanije, Forbes je tada procijenio na 500 milijuna dolara, a Kim kao većinski vlasnik ubire ogroman udio i tog kolača.

image
Kim Kardashian West novinaru i voditelju Davidu Lettermanu otvorila je dušu i ispričala sve o pljački u Parizu.
BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

Ipak, obitelj se ove godine oprostila od prepoznatljivog, ali najmanje unosnog biznisa. Kim je u Netflixovom podcastu s Davidom Lettermanom naglasila kako više zaradi jednom plaćenom objavom na Instagramu nego snimajući cijelu sezonu realityja "Keeping up with the Kardashians".

image
Prva sezona "Keeping up with the Kardashians".
BRIAN BOWEN SMITH/E!/KOBAL/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

Ove je godine emitirana posljednja epizoda. Show je debitirao 2007. godine, a obitelj je u 13 godina snimila 20 sezona. U njima smo pratili drame Kardashiana i Jennera te njihove poslovne i privatne transformacije.

Iako je poslovno vjerojatno na svome vrhuncu, privatno je Kim doživjela krah. Predala je papire za razvod od svojeg dugugodišnjeg supruga, repera i dizajnera Kanye Westa, koji je već pronašao novu djevojku. Početkom lipnja zabavljao se u francuskoj Provansi s manekenkom Irinom Shayk. Kim i Kanye, zbog djece su ostali u dobrim odnosima. Barem tako javno tvrde.

Linker
26. travanj 2024 04:23