Sezonu godišnjih odmora otvorile su i modne kuće. Slavnim i bogatim klijentima te pripadnicima osme sile su omogućili da u zadnjih nekoliko tjedana posjete atraktivne i turistički zanimljive lokacije u Europi i SAD-u, na kojima su im predstavile kolekcije odjeće i modnih dodataka namijenjenih ljetovanju. Riječ je o ekskluzivnim eventima na kojima se uzvanici časte najfinijim pićima i najprobranijim jelima, te odsjedaju u najluksuznijim hotelima, a sve na račun modnog brenda. No, izvještaj u časopisima donijet će vlasnicima brendova puno više koristi, tako da ne žale trošak od nekoliko milijuna eura za organizaciju revije.
Kako zbog pandemije koronavirusa dvije godine nije bilo ni revija ni turističkih putovanja, brendovi su se potrudili da ove sezone predstavljanje cruise kolekcija bude naročito spektakularno te vezano uz povijest brenda.
Alessandro Michele iz kuće Gucci, jedne od simbola talijanske mode, predstavio je kolekciju u dvorcu Castel del Monte iz 13. stoljeća, citadeli pod UNESCO-vom zaštitom smještenoj u jugoistočnoj Italiji, čiji je kulturno-povijesni značaj toliki da se nalazi na naličju kovanice od jednog centa. Kolekcija je, prikladno lokaciji, bila nadahnuta modom srednjeg vijeka, a sastoji se od baršunastih haljina ukrašenih vezom.
Za reviju kuće Louis Vuitton trebalo je otputovati u Ameriku, točnije u San Diego. Nicolas Ghesquiere, kreativni direktor brenda, predstavio ju je u dvorištu zgrade znanstvenog Instituta Salk koji je ogledni primjer brutalističke arhitekture. Monumentalnu monolističku zgradu je osmislio američki arhitekt Louis Khan, koji je prikladno, i imenjak osnivača kuće. Vuittonova modna priča uključuje i trećeg Louisa, francuskog ‘kralja Sunca‘ Louisa XIV iz 17.stoljeća, čija je raskošna barokna odjeća nadahnula Ghesquiere kreacije. Kuća Chanel je svoje uzvanike odvela, pak, na Azurnu obalu.
Virginie Viard, kreativna direktorica kuće Chanel odabirom lokacije je odala počast svom prethodniku Karlu Lagerfeldu kojemu je godinama sve do njegove smrti bila desna ruka. Reviju je organizirala na plaži ispod Lagerfeldovog ljetnikovca u Monte Carlu, vili La Vigi. Kolekcija se temelji na tvidu, njegovom (i Cocoinom) omiljenom materijalu. I dok su te revije imale romantični, opušteni ljetni ugođaj, Demna Gvasalia iz Balenciage se odlučio na realističniji pristup. Za mjesto predstavljanja svojih kreacija odabrao je njujoršku Burzu na Wall Streetu.
"Novac je najveći motivator na svijetu", rekao je Demna koji je jednako beskompromisan u dizajnu i izražavanju stava, pa tu istinu nije htio zamaskirati u neku dopadljivu destinaciju.