/ H&M
LICE JESENSKE KAMPANJE

Poznati švedski brend ponovno ruši modne barijere

Švedska modna kuća H&M predstavila je svoju jesensku kampanju te ponovno dokazala kako je različitost najljepša estetska kategorija.

Naime, zaštitno lice za jesensku kampanju linije H&M Studio je prekrasna Ashley Graham koju inače mediji karakteriziraju kao plus size model. Fotografije nove kampanje H&M-ove Studio linije ekskluzivno je prvi objavio harpersbazaar.com, a Ashley je na njima zablistala u odličnim jesenskim komadima poput dugačke indigo plave haljine od baršuna, bež kaputu ili pak stilizirana fantastičnim crnim šeširom. Ističući tjelesne obline kao nešto pozitivno i nimalo ograničavajuće, H&M je ponovno naglasio svoj fokus na različitosti, a ovo čak nije bila posebna plus size ili body positive kampanja.

/ H&M

Karijera lijepe Ashley Graham u posljednje je vrijeme na radaru brojnih medija. Osim što je bila prvi plus size model na naslovnici poznatog časopisa Sports Illustrated, snimila je brojne kampanje za donje rublje i kupaće kostime, a suradnja s brendom H&M, čiju je i posljednju reviju za kolekciju jesen/zima 2016. nosila u Parizu, odličan je nastavak. Ovaj uspješan poslovni niz dobar je indikator koliko svjetski modni brendovi postaju svjesni promicanja i nekih malo drugačijih estetskih kriterija.

/ H&M

/ H&M

/ H&M

Linker
17. travanj 2024 09:35