Press foto
Fokus prebačen na modu

Poznata manekenka snimila kampanju u kojoj joj se ne vidi lice

Veliki šešir s prepoznatljivim uzorkom kuće Missoni skriva lice za koje se otimaju dizajneri i modni urednici

Kendall Jenner već je nekoliko godina jedna od najpopularnijih manekenki na svijetu, a činjenica da je 2017. godine proglašena najplaćenijim modelom na svijetu, dokazuje da njezino lice može prodati baš sve, što modni dizajneri i urednici časopisa dobro znaju.

Model Kendall Jenner presents a creation during the 2016 Victoria's Secret Fashion Show at the Grand Palais in Paris, France, November 30, 2016.  REUTERS/Charles Platiau   FOR EDITORIAL USE ONLY. NOT FOR SALE FOR MARKETING OR ADVERTISING CAMPAIGNS
REUTERS

Mnoge su upravo zbog toga iznenadili prvi vizuali kuće Missoni u kojima glavnu ulogu ima 22-godišnja Kendall kojoj se na većini fotografija uopće ne vidi lice.

Press Foto

Kampanja za ljeto 2018. snimljena je na u nacionalnom parku "White Sands" u Meksiku, a na fotografijama možemo vidjeti Kendall kako pozira u uskoj haljini u poznatim bojama kuće Missoni, dok joj lice prekriva ogroman šešir meka oboda.

Press foto

Pretpostavlja se da je fotograf Harley Weir ovim dojmljivim fotografijama odlučio vratiti fokus na samu modu, a ne na modela, koliko god djevojka slavna bila.

Press Foto

Inače, talijanska kuća Missoni osnovana je 1953. godine, kao obiteljski obrt. Ottavio i Rosita Missoni otvorili su malu radnju u Vareseu, gdje su pleli šarene kreacije od vune. Zahvaljujući modnoj urednici časopisa "Arianna", vijest o otkačenim komadima modnog dvojca brzo se pročula, a svijet je počela osvajati Missoni manija. 1996. bračni par Missoni posao je prepisao na troje djece, od kojih je najstariji, Vittorio Missoni, sa suprugom poginuo u avionskoj nesreći 2013. godine.

Linker
19. travanj 2024 19:04