Svima koji jedva čekaju Black Friday za obavljanje sezonskog shoppinga, dobro je poznato da polovicu zabave vezane uz ovaj dan čini planiranje kupovine. Upravo je spoznaja što želite i koliko to točno košta, odnosno koliko je na popustu stvar ono što će vas u cik zore natjerati iz toplog kreveta. Ove godine Crni petak pada na 27. studeni i to je dan kada će se u fizičkim trgovinama, ali i na online shopovima nuditi popusti od 20 do 70 posto. O tome koliko je Crni petak uspješan projekt i za hrvatsku ekonomiju svjedoče službeni podaci o prometu u trgovinama. Tijekom Black Fridaya na dan 23. studenoga 2018. broj računa iznosio je više od 7 milijuna, a iznos ukupan iznos računa iznosio je nešto više od 689 milijuna kuna, kazali su iz Hrvatske gospodarske komore (HGK). Kako bi svojim kupcima pružili jednako iskustvo i mogućnost nesmetanog uživanja u kupovini uz socijalnu distancu i mjere sigurnosti i ove godine, Livision optika Crni petak pretvorit će u Black WEEK koji će trajati od 23. do 28. studenog.
U sklopu Black WEEK ponude, Livision optika nudi dioptrijske, ali i sunčane naočale po čak 50% povoljnijim cijenama, a u ponudi će se naći i kontaktne leće, otopine i kapi te naočalne leće.
Livio Svržnjak, optometrist i vlasnik Livision optika, s nama je podjelio kako su došli na ideju pretvorbe popularnog Crnog petka u Black Week.
- Dosadašanji Black Friday zamijenio je Black Week upravo zbog velikog odaziva, a na ovaj način možemo ispoštovati sve epidemiološke mjere zaštite. Ove godine zasigurno očekujemo još bolji odaziv upravo zbog toga što sada naši klijenti mogu iskoristiti sve pogodnosti u većem vremenskom periodu- izjavio je Livio za Jutarnji List.
Kako bi svojim kupcima pružili jedinstveno i nesmetano iskustvo trgovine, Livision optika kreirala je novu aplikaciju koja je dostupna svim Android i IOS uređajima. Svi volimo kupone, a sada imate mogućnost pronaći kupone kreirane upravo za vas kako bi mogli kupiti proizvode po povoljnijim cijenama i to u digitalnom obliku.
- Kako bismo stvorili još bolji odnos s našim klijentima, uveli smo Livision aplikaciju uz pomoć koje individualnim pristupom svakom kupcu stvaramo temelje za uspješnu i sretnu suradnju. Ovom aplikacijom korisnicima olakšavamo praćenje akcija i pogodnosti i preuzimamo brigu o redovnoj zamjeni leća i provjeri dioptrije. Digitalne usluge neizbježan i kvalitetan su dio današnjeg društva i gospodarstva, ne samo zbog individualizacije nego i golemog utjecaja na očuvanje okoliša. Cilj nam je u potpunosti prijeći na digitalno oglašavanje, tj. ''izbaciti'' sve tiskane propagandne materijale, a za vrijeme te tranzicije korisnici aplikacije prvi će saznavati za sve naše akcije i pogodnosti. Osim aplikacije aktivni smo i na društvenim mrežama, posjedujemo Facebook, Instagram i Youtube profile, a u vrijeme koronakrize otvorili smo i TikTok - objasnio je Livio koji je bio krajnji cilj investicije u razvoj zasebne aplikacije.
Podsjetnik za zamjenu leća
Osim što na aplikaciji možete pronaći razne akcije i pogodnosti, vašom prijavom imate mogućnost odabira podsjetnika za sljedeći pregled ili za sljedeću izmjenu i kupnju kontaktnih leća, a možete i jednostavnije rezervirati termin sljedećeg pregleda u najbližoj Livision optici.
- Kontinuirano pripremamo nove ponude i popuste. Korisnici aplikacije za akcije i pogodnosti će saznati prvi. U aplikaciji je moguće pronaći i indvidualne kupone pripremljene za svakog korisnika osobno. Također, postavljena je opcija podsjetnika za zamjetnu kontaktnih leća te za dogovoreni termin provjere dioptrije, a putem aplikacije moguće je i dogovoriti termin za provjeru dioptrije- objasnio je Svržnjak kako funkcionira nova aplikacija i kojim se pogodnostima mogu poslužiti njeni korisnici
Ako izgledate dobro, definitivno se osjećate dobro. Livision optika nudi uzbudljivi asortiman naočala koje možete odabrati kako bi odgovarale bilo kojem izgledu, za muškarce ili žene, poslovne ili casual, a ovdje možete pronaći sve okvire koji će biti na super popustima u sklopu BLACK WEEK akcije.