Naomi Campbell se udružila s Dieselom i zajedno su napravili kolekciju za pomoć najugroženijoj djeci svijeta.
Kolekcija majica s kapuljačom i t-shirtova "Child at heart" na sebi ima crteže dvogodišnjeg djeteta: srce napravljeno od pruga u duginim bojama i bubamaru. Dio zarade od prodaje donirat će se fondaciji Fashion for Relief koju je pokrenula Naomi Campbell, a koja je posvećena brizi za djecu i putem koje je, od osnivanja 2005. godine, prikupljeno više od 4,5 milijuna funti.
Kolekciju prati kampanja u kojoj se pojavljuje sama Naomi Campbell, ali i Dieselov umjetnički direktor Nicola Formichetti te modeli kao što su Barbara Palvin, Matt McMahon, Vito Basso, Riley Montana, Molly Blair i Wang Chen Ming koji su se svi uključili bez honorara.
Diesel je nedavno također lansirao kampanju "Make Love Not Walls" koja se koncentrirala na promicanje ljubavi, jednakosti i razbijanje barijera.
Nova kolekcija Fashion For Relief x Diesel bit će dostupna online i u Dieselovim trgovinama.