Kada je 2012. godine lansirao svoj streetwear brend Off-White, nitko nije očekivao da će Virgil Abloh napraviti pravu pomutnju u modnoj industriji. I dok je svima još lani bilo jasno kako se radi o jednom od najutjecajnijih brendova, sada stiže i službena potvrda. Najprije ga je globalna platforma za pretraživanje Lyst predstavila kao najpopularniji brend koji se na ljestvici u samo godinu dana popeo za 33 mjesta i na samom vrhu zamijenio brendove Gucci i Balenciaga.
Virgil Abloh posljednjih je nekoliko sezona pokazao da će njegov brend diktirati trendove: istaknuo se kolekcijom posvećenoj princezi Diani o kojoj su svi pričali, a ove je godine kreirao haljinu sa suknjom od tila za tenisačicu Serenu Williams u kojoj je nastupila na US Openu - i time si ponovno priskrbio prisutstvo u medijima, ali i na društvenim mrežama. Njegova modna revija na Tjednu mode u Parizu bila je jedna od onih o kojima se najviše govorilo, a komade iz nove kolekcije nosile su najpoznatije manekenke današnjice - Bella Hadid i Kendall Jenner. Naravno, njegove odjevne predmete nose i druge zvijezde kao što su Kim Kardashian, Naomi Campbell i Rihanna. Pozicija kreativnog direktora muške kolekcije modne kuće Louis Vuitton dodala mu je popularnost, a svoje je brend dobro promovirao i suradnjama s već dobro poznatim brendovima kao što su Nike i IKEA.
Osim što je Off-White najpopularniji brend, njegovu važnost prepoznali su i modni stručnjaci, odnosno Britansko modno vijeće, pa je Off-White nominiran za Brend godine, što je jedno od najvećih priznanja dodijeljivanih na Fashion Awards.