Profimedia, Zuma Press - Entertaiment
Igra crvenog tepiha

Na što su sve dizajneri spremni da bi njihova haljina stigla na crveni tepih

Kad na crvenom tepihu vidimo slavnu glumicu u haljini s potpisom ni ne pomišljamo na dizajnera i muke koje je morao proći kako bi njegova kreacija osvanula na fotografijama.

Za dizajnera nema bolje reklame od poznatog lica koje na crvenom tepihu nosi kreaciju s njihovim potpisom.

Za takvu 'celebrity reklamu' bore se mladi dizajneri, koji žele napokon stići pod reflektor javnosti, ali i renomirana modna imena koja, ako žele ostati na vrhu modne igre, moraju biti aktualna.

Beverly Hills, CA  - 2018 Vanity Fair Oscar Party held at the Wallis Annenberg Center for the Performing Arts on March 4, 2018 in Beverly Hills.

Pictured: Kendall Jenner

BACKGRID USA 4 MARCH 2018, Image: 365167207, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, AKM-GSI
Profimedia, AKM-GSI

Svi znamo da za raskošne haljine slavne dame ne plaćaju, dapače, njihovi stilisti prije svakog eventa nude im pregršt skupocjenih opcija, no jeste li znali da dizajner plaća i same troškove prijevoza?

O ovoj temi raspričao se dizajner Christian Siriano, čije kreacije rado nose Rihanna, Kaley Cuoco, Sarah Hyland, Heidi Klum, Lena Dunham i mnoge druge dame, piše američki Cosmopolitan.

"Dizajner mora puno potrošiti kako bi izradio haljine i modne dodatke, a zatim ih još i slao diljem svijeta", izjavio je Siriano.

Glamurozne toalete od najfinijih materijala ne mogu se samo poslati poštom, potrebna je posebna pažnja kako bi do slavne osobe stigle u jednom komadu, a u nekim slučajevima samo za toalete kupuje se dodatno mjesto u avionu.

HOLLYWOOD, CA - MARCH 04:  Nicole Kidman attends the 90th Annual Academy Awards at Hollywood & Highland Center on March 4, 2018 in Hollywood, California.  (Photo by Frazer Harrison/Getty Images)
Getty Images

"Ponekad moram platiti 2.000 dolara kako bi preko noći poslao veliku kutiju iz New Yorka do Los Angelesa", požalio se dizajner i dodao kako je za ljude iz njegove branše sezona Oscara najisplativija kad je reklama u pitanju, a najštetnija u smislu financiranja prijevoza.

Kako bi opskrbili zvijezde haljinama za dodjelu Oscara i zabave koje se odvijaju prije i nakon tog događanja, dizajneri znaju potrošiti do 50.000 dolara, samo za poštarinu i prijevoz kreacija. Naravno, to im ne jamči da će njihove haljine zvijezda zaista i obući.

Zašto slavni sami ne plaćaju dostavu?

"Mnogi celebrityji nemaju budžet za dostavu, a isto je sa stilistima. Ako želiš da netko s A-liste odjene tvojih ruku djelo, isprsit ćeš se za račun".

Kelly Ripa has posted a photo on Instagram with the following remarks:
Prom night chaperones #daddy #livekellyandryan #oscars 
Twitter, 2018-03-05 10:28:58. 
Photo supplied by insight media. Service fee applies.

NICHT ZUR VERÃFFENTLICHUNG IN BÃCHERN UND BILDBÃNDEN! EDITORIAL USE ONLY! / MAY NOT BE PUBLISHED IN BOOKS AND ILLUSTRATED BOOKS! Please note: Fees charged by the agency are for the agencyâs services only, and do not, nor are they intended to, convey to the user any ownership of Copyright or License in the material. The agency does not claim any ownership including but not limited to Copyright or License in the attached material. By publishing this material you expressly agree to indemnify and to hold the agency and its directors, shareholders and employees harmless from any loss, claims, damages, demands, expenses (including legal fees), or any causes of action or allegation against the agency arising out of or connected in any way with publication of the material., Image: 365110182, License: Rights-managed, Restrictions: NICHT ZUR VERÃFFENTLICHUNG IN BÃCHERN UND BILDBÃNDEN! Please note additional conditions in the caption, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Insight Media
Profimedia, Insight Media

Linker
08. prosinac 2022 20:27