Instagram
Špeceraj šik

Ludost ili prestiž? Prozirna vrećica s natpisom Céline prodaje se za 3.600 kuna

Poigravaju li se dizajneri s publikom koju zanima samo logo ili je ovdje riječ o modnoj ironiji?

Plastičnu vrećicu s upečatljivim logom kuća Céline predstavila je na reviji za proljeće/ljeto 2018. godine u Parizu. Na pisti je vrećica izgledala poput rekvizita, no vjerovali ili ne, neočekivano je postala pravi hit koji se prodaje po paprenoj cijeni.

Celine Printemps-ete 2018 collection in Paris, FRANCE 1/10/2017//BUKAJLO__Celine022/Credit:BUKAJLO FREDERIC/SIPA/1710021800, Image: 351448791, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, TEMP Sipa Press
Profimedia, TEMP Sipa Press

Kako izvještava Grazia, vrećica s potpisom Céline prodaje se po cijeni od 425 funti, odnosno 3.600 kuna, a zahvaljujući fashionisticama koje su za njom poludjele, postala je pravi statusni simbol.

Na vrećici izrađenoj od vinila, koja izgleda poput one u kojoj bi inače nosili namirnice, uz logo kuće Céline nalazi se i upozorenje: "Kako bi izbjegli opasnost od gušenja, držite vrećicu podalje od djece i beba", prevedeno na četiri jezika.

A post shared by Guan Andy (@guan4367) on

Prozirnu vreću trendi djevojke nose poput torbice, a vole ih i stilisti jer efektno izgledaju u modnim editorijalima.

A post shared by @tastefully_random on

Ovo nije prvi puta da se neki sasvim običan predmet zbog razvikanog potpisa prodaje po nevjerojatno visokoj cijeni. Svi se sjećamo torbe u obliku papirnatog kartona kuće Jil Sander te 'papirnate vrećice' kuće Balenciaga, koje su se prodavale po ludim cijenama.

Postavlja se pitanje postaje li nešto hit samo zato što nosi logo slavne modne kuće ili je riječ o ironičnoj igri modnih znalaca koji se namjerno poigravaju s trendovima.

Linker
19. travanj 2024 23:42